16 stycznia 2013

U mnie dzisiaj jest bardzo pachnąco...

Od dość dawna chciałam stworzyć posta o swoich aktualnych zapachach - używam ich w zależności od nastroju, każdy z nich ma w sobie coś takiego, co przyciąga i sprawia, że chetnie wracam. Część z nich przeznaczonych jest do używania tylko czasami, gdy potrzebuję poprawić swój nastrój albo przypomnieć sobie dobre momenty.

Przy okazji chciałabym z Wami czymś się podzielić - wczoraj był dla mnie dość ważny dzień - został opublikowany wywiad, którego udzieliłam portalowi Snobka.pl - chciałabym bardzo podziękować za Wasze odwiedziny, komentarze i jednocześnie przywitać nowe Czytelniczki - mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej!


Coco Noir oraz Chance eau Tendre i Mademoiselle - moja rodzina Chanel to dwa rześkie i radosne aromaty i jeden tajemniczy, nieprzewidywalny i dość intrygujący. To właśnie czarna Coco towarzyszy mi wieczorami, w szzególnych momentach, gdy mam ochotę na ciszę, spokój i własną obecność.


Bronze Goodes Capri to wakacyjna prpozycja marki Estee Lauder - pachnie plażą, przyjemnością i beztroską, słodko i przyjemnie. pureDKNY Verbena natomiast jest zapachem dziennym, orzeźwiającym - czystym i lekko ziołowym.


Kolejny przystanek to Lolita Lempicka i Forbidden Flowers - pochodzi z czasów, gdy zapachy Lempickiej przyprawiały mnie o ciarki, w tej chwili pozostał przy mnie jeden i używam go z wielką przyjemnością. Dahlia Noir w towarzystwie La vie est belle są ze mną bardzo rzadko, aczkowliek, gdy już mam na nie ochotę - otulam się nimi i wywąchuję z nadgarstków. Słodko, bardzo słodko i kwieciście.


Sasha i Lee Lee (Benefit) okazały się przeciwieństwem mojej niegdyś ukochanej benefitowej Carmelli, która ciągnęła za sobą ogon słodyczy i lepkości. Te dwa flakoniki są radosne i kolorowe - czuć w nich radość życia i pełnię szczęścia. Złote jabłuszko (Golden Delicious) Donny Karan czyli kolejna wariacja na temat kultowego zielonego - w odróżnieniu jednak od pierwowzoru mój owoc jest jesienny, zmysłowy i otulający. Moja druga buteleczka, do której chętnie powracam.


Jakie są Wasze ulubione zapachy? Zmieniacie je często czy jesteście wierne swojemu ukochanemu?
U mnie dzisiaj jest bardzo pachnąco...
Czytaj dalej...

45 komentarzy:

  1. Same wspaniałe zapachy widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zero wierności w tej materi u mnie ;)
    Obecnie The One D&G, Flora Gardenia od Gucci'ego, Candy od Prady . Taka trójeczka na obecną chwilę ,ale wiem , że przyjdzie wiosna i lato i będą to zupełnie inne zakochania .

    OdpowiedzUsuń
  3. dkny to i u mnie pachnie ;) ale u Ciebie bardzo różnorodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wierna swoim zapachom, Miss Dior Cherie, Chance Eau Fraiche Chanel,Mademoiselle, Chloe i Chloe Love, od niedawna mam LeeLee:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu Chloe i la prairie energizing body spray, uwielbiam bez względu na porę roku. Cudowny zapach i lekko oleista konsystencja, która nie wysusza skóry.
    Dziękuję za powitanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam zapachy zmieniam dość często ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. DKNY - zielone jabłuszko, które uwielbiam wiosną i latem. Zimą wolę bardziej słodkie - np. Escada Ocean Lounge... kiedyś szalałam za Mademoiselle, ale jakoś mi przeszło, przynajmniej narazie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zmieniać zapachy, ale zawsze powracam do J'adore Dior. Kiedyś uwielbiałam wycofane już z produkcji, Emporio Armani White :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja od jakiegos czasu Armani Acqua di Gioia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety zbyt często zmieniam zapachy aby wybrać swój NO.1. Obecnie zaprzyjaźniłam się z La vie Est Belle i Opulent Shaik no. 33 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Coco Mademoiselle to mój ukochany zapach, z którym wiążę się tyle cudnych wspomnień :)
    Aga świetny wywiad, jestem z Ciebie mega dumna, niech się wszystko dalej rozwija tak pięknie, baaa wiem że tak będzie, bo jesteś bardzo wyjątkowa <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie będę Ci tu spamować opisem mojej szafki z zapachami, powiem jedynie, że mamy kilka wspólnych upodobań ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. kelly minogue sweet darling uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam duży rozstrzał między zapachami
    Obecnie mam :
    CK Forbidden Euphoria
    CK Eternity Moment
    Lacoste Pour Femme
    i resztunię Acqua di Gioia...
    I jeszcze Mexx Fresh, Avon City Rush , Oriflame Sparkle in Paris
    Ostatnio powąchałam zapachy Heidi Klum - Shine i drugi i też się zakochałam, chociaż obiecałam sobie nie kupować już zapachów z "tej półki"
    Co bym jeszcze chciała... na pewno Eternity Aqua CK, DKNY Be delicous, i jeszcze kilka innych

    I też kocham Mademoiselle...

    OdpowiedzUsuń
  15. Lolita Lempicka <3
    jestem jej wierna od lat i chyba żaden jej zapach jeszcze mnie rozczarował
    choć wersja klasyczna jest najbliższa memu sercu i nosowi ;)
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zapas perfum;)Lubię odkrywać nowe zapach,ostatnio oczarował mnie Balmain Ambre Gris;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wywiadu, przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Komentarze mnie zaskoczyły - chociaż w sumie nie powinny, niestety...takie czasy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawniej zachwycałam się Lolitą Lempicka Pacific Creation (jeżeli to dobra nazwa, starła się już), ale po pewnych życiowych wydarzeniach stwierdziłam, że jest dla mnie za ciężka i na co dzień towarzyszy mi Coco Mademoiselle, ale chodzi za mna Kenzo Madly (na obronę, a co!) i Incanto Heaven.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja cały czas zmieniam zapachy, lubię odkrywać nowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja od lat zakochana w Casmir Choparda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojjj, chciałabym mieć taką kolekcję perfum, muszę przyznać, że świetnie piszesz o zapachach!

    Poza tym gratuluję wywiadu, bardzo dobrze napisany nie wiem czy był redagowany czy nie, ale to nie zmienia faktu, że fajnie się czytało :)


    ps. kuźwa komentarze na snobce piszą jacyś niezrównoważeni frustraci, szok :o :'<
    Agatko masz przepiękną grzywkę i naprawdę ładną piegowatą cerę! Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cytrusowe zapachy Escady uwielbiam :) po wielu wizytach w perfumerii polubiłam też Oh Lola Marca Jacobsa, ale zawsze się wahałam, czy go wziąć, zapach jest już trochę zbyt przesłodzony jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. za dużo ich mam i kocham, żeby wszystkie wymieniać, najbardziej uwielbiam: Alien'a edp i to zapach mojego życia :)))) oraz jego wersje limitowane
    lubię jeszcze bardzo Code (ale w wersji edp, bo jest słodsze od edt i lepiej się rozwija na skórze)

    Golden Delicius od DKNY mam, ale rzadko używam, aczkolwiek podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  24. kurcze, golden delicious coraz bardziej zaczyna mnie kusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ciągle szukam ideału zapachowego, który by mnie zaczarował:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekałam na takiego posta. Zazdroszczę Ci chanelkowej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja na dzień lubię Mademoiselle, a na wieczór właśnie też Noir; po prostu się w nich zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapamiętać, nie wchodzić na snobkę :(
    Co za zgraja jadowitych żmij.
    Agata, nie łam się i rób swoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, Snobka nie jest niczemu winna - tak myślę.

      Nie łamię się i nawet jadę do szkoły w weekend :* jak obraz?

      Usuń
    2. Tworzy się :)
      Twoja nagroda też :D
      Wpadłam kiedyś na snobkę pooglądać makijaże Katosu i tam też co drugi komentarz ociekał jadem :(

      Usuń
  29. z innej beczki, gdzie można dostac takie urocze lampki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam je w sklepie Pepco przed swietami - moze teraz sa na wyprzedazy?

      Usuń
  30. mam Lempicka i Mademoiselle - uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja uwielbiam perfumy Alien od Thierry Mugler, piękny lekko tajemniczy zapach i Belle d'opium YSL.
    Ps. Piękne zdjęcia :)

    http://okosmosiekobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluje wywiadu, swietnych zdjec, odwagi i twardego tylka. komentarze pod artykulem sprawily, ze zrobilo mi sie niesamowicie przykro. tryskanie jadem zupelnie obcych osob to jedna sprawa, ale czytanie anonimowych "wypowiedzi" ludzi, ktorzy mieli z Toba/Wami do czynienia osobiscie kompletnie mnie rozwalilo :( smuteczek straszny. Twoja odpowiedzia na nie pokazalas niesamowita klase i opanowanie, niemniej jednak szkoda, ze w ogole musialas to wszystko czytac :/
    Sciskam Cie mocno :*

    ps. czy na pierwszym zdjeciu ten kawalek bialego sweterka to z top shopu? Jesli tak, to mam jego czarna wersje i go KOCHAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. aaa i te swiatelka na perfumowych fotach sa boskie!!! gdzie je dorwalas? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie znalazlam, ze w pepco ;) to sobie zapomne ;)

      Usuń
    2. jak znajdę we Wrocławiu taki przybytek to mogę zajrzeć czy są jeszcze! dziękuję za gratulacje i wszystko, co napisałas. Moja odpowiedz do wywiadu jak i czesc komentarzy z woli portalu zostaly wymoderowane, w tej chwili juz nie ma takiej walki.


      Dziekuje!:*

      Usuń
    3. a ciezkie one sa? tzn te lampki? :D

      Usuń
    4. leciutkie, w kpoperte sie zmieszcza, dzisiaj sprawdze gdzie we Wroclawiu jest ten sklep:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...