6 stycznia 2013

Skarby.

Po raz drugi w tym tygodniu na blogu pojawia się słowo skarb - patrząc jednak na te zdjęcia mogę go nadużywać. Moja toaletka/szafka/półka jeszcze nie doczekała się pięknego wyglądu, ale postanowieniem noworocznym na pewno będzie ułożenie i rozmieszczenie wszystkich skarbów tak, aby nie było im chociaż ciasno (czy to możliwe?).






Jestem bardzo ciekawa czy takie zdjęcia Was inspirują? A może właśnie w taki sposób przechowujecie chociaż częściowo swoje kosmetyki?

źródło zdjęć
Skarby.
Czytaj dalej...

33 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda kobieta lubi takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dostałam ślinotoku.

    moją misją na nowe mieszkanie jest takie rozplanowanie zagracenia pokoju, aby zmieścić tam toaletkę.

    no i oczywiście, sama toaletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie ze względu na koty niestety jak najwięcej jest pochowane... tyle bibelotków można mieć na toaletce jak się nie ma takich szurniętych zwierzaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze marzyła mi się toaletka w pokoju.. mogłabym siedzieć i układać( bawić się) kosmetyki i przekładać je.. ach, coś pięknego :) !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie przechowywane rzeczy:) ciekawe jak często wlaścicielki odkurzają te cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mnie inspirują takie zdjęcia, marzę już od dawna o toaletce. Na razie nie mogę jej mieć ze względów metrażowych, ale kiedyś na pewno będę miała sypialnię i toaletkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj inspirują :P
    chyba muszę poukładać w mojej toaletce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie to wszystko wygląda :) urzekła mnie zwłaszcza srebrna taca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam bardzo mało kosmetyków i wszystkie mieszczą się w dwóch kosmetyczkach :D W jednej trzymam te, które używam każdego dnia, a w drugiej dodatkowo jakieś lakiery do paznokci, cienie i pudry. Ust nie maluję wcale, więc pomadek i błyszczyków nie mam. Perfum mam za to sporo i mam je ustawione na komodzie w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam bardzo malutko kosmetyków, część trzymam w takiej dosyć długiej rozsuwanej szufladzie, a kosmetyki codziennego użytku na komodzie. Pozostałe jeszcze zajmują koszyk w łazience. Niestety, mam za mały pokój aby zmieścić w nim toaletkę. :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię mieć kosmetyków na wierzchu - wszystko mam schowane :) Nawet w łazience wszystko mam w szafce, nie mam żadnej otwartej półki -na ścianie czy pod lustrem.
    Po prostu nie podobją mi sie takie "wystawki"

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawa kolumna - drugie zdjęcie od góry - jakie centrum dowodzenia! o_O chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te zdjęcia! :) Uwielbiam takie inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie to za bardzo księżniczkowo. No ale to tylko moje zdanie ;)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudnie @.@ Marzy mi się coś takiego, ale przy moim chronicznym braku miejsca wszystko mam pochowane. Ale z przyjemnością popodziwiam te zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. ale piękności! ja lubię mieć w miarę możliwości większość pochowaną, żeby się kurz niepotrzebnie nie zbierał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Inspirują ale staram się nie dac podpuścic - nie mam czasu na wycieranie tych wszystkich kurzołapek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Toaletka - moje marzenie! Ale nie taka, jak ze zdjęć, z wszystkim poukładanym starannie do zdjęcia. Wolałabym wystawić tylko kilka skarbów, a większość chować do szuflad. Chociaż mają piękne opakowania i cieszą oko, większość kosmetyków nie lubi słońca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne zapałki (?) pilniczki do paznokci (?) z jakże głęboką inspirational note "your hair looks like shit" :) padłam.
    przecudne jaskry- różowiutkie pudrowe.. lubię świeże kwiaty w domu :)
    ehh.. marzenie taka toaletka.. i jej zawartość..

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie to wygląda! Na mojej komodzie niestety jest miejsce tylko na perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zdecydowanie boskie zdjęcia!
    zapraszam na KONKURS!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam nadzieję, że w końcu się doczekam takiej toaletki z prawdziwego zdarzenia

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak tylko bede miala wlasne cztery katy...

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam napisać, ale o co chodzi, przeciez jest pieknie i dopiero po dluzszej chwili zorientowałam sie,ze to inspiracje. Ech, chyba późno dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym zdjęciu pomyślałam tak samo, dopiero przy następnych skapnęłam się, że to inspiracje.

      Usuń
    2. o pewnie, ze chcialabym miec tak w domu:) ale niestety - szara rzeczywistosc i mikro lazienka:)

      Usuń
  26. Ciekawa jestem czy doczekam czasu kiedy dostane obiecaną, wymarzoną toaletkę....

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie wyglądają perfumy na toaletce, ale jednak wolę je mieć schowane w szufladzie w kartonikach, z nadzieją że dłużej będą dobre:P

    Kiedyś trzymałam jakąś biżuterię itp na widoku, teraz wolę mieć wszystko pochowane.
    Bo w moim wykonaniu długo to artystycznie wyglądać nie będzie:P

    Nie znaczy, że nic ozdobnego na wierzchu nie mam, bo mam np kominek zapachowy, ozdobną, szklaną butelkę na wodę, szktatułkę, lampkę, pudełko na olejki i podgrzewacze, po prostu rzeczy niekosmetyczne i niebiżuteryjne.

    Najchętniej bym zostawiła górę komód prawie pustą, ale wiem że skończyłoby się to kładzeniem tam czegokolwiek i bałaganem.
    Jak w szufladach umiem zapanować nad porządkiem to tak na wierzchu lubię stawiać cokolwiek mam w ręku.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kosmetyki w pieknych opakowaniach nie powinny ladowac na dnie szuflady ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam na takie zdjęcia patrzeć, ale sama mam zupełnie inna osobowość - maksymalna prostota i użytkowość. Takie romantyczne, piękne aranżacje ani do mnie nie pasują, anie długo u mnie nie wytrzymują.

    OdpowiedzUsuń
  30. Znając życie to w takiej toaletce nie byłoby idealnego porządku,ale na pewno byłby większy niż w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...