11 stycznia 2013

Promień słońca - Solar Ray, MAC.

Solar Ray to mineralny róż do policzków z wakacyjnej kolekcji Heavenly Creature. Złoto - brzoskwiniowy melanż ożywia twarz, nadaje jej zdrowego wyglądu i omiata ją delikatnie błyszczącym pyłkiem.



Moje poliki w brzoskwini to rzadkość, ale nadszedł Nowy Rok, zmiany, postanowienia więc może i ja na chwilę odkleję się od uwielbianych przeze mnie majtkowych pasteli i cukierkowych róży? Nie pożałowałam go ilościowo, jest dość widoczny i co najważniejsze - dobrze się w nim czuję. Orzeźwia twarz i nadaje jej zdrowego, świeżego wyglądu.


Róż Solar Ray dostępny był w sprzedaży w wakacyjnej kolekcji Heavenly Creature.
Promień słońca - Solar Ray, MAC.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. Lubię wypiekame róże i bronzery :-)
    Jest śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co masz na ustach? Ładny kolorek :) Róż piękny, gorące piaski, lawa i ogień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda trochę jak bronzer, ale ładny jest. Ja chcę sobie kupić mineralny róż MAC:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę jest Ci w nim dobrze;p Piękny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 'majtkowych pasteli' - ;)))))))))))))))

    szlag, dasz wiarę, że żadnej brzoskwinki nie mam w kolekcji? muszę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i naturalny a w pudełku n taki nie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda na Twym licu :)
    Ja zdecydowanie wolę brzoskwinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. skora wygląda jak muśnięta słońcem
    fajny efekt-myślę, że śmiało możesz się na niego przerzucić :)
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie, naturalnie i jak sama zaznaczyłaś, zdrowo;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wygląda, tak naturalnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie za ładny :) cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie prezentuje się na Twych polikach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie do Ciebie pasuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wg mnie świetnie spisałaby się jako bronzer:) Można nim ładnie wykonturować twarz. Na poliki wolę kłaść pastelowe róże;) Lepiej pasują do mojego typu urody;) Ale od czasu do czasu warto spróbować czegoś innego;) Gdyby nie takie testy, to nigdy nie poznałabym dobroczynnego działania różu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny bloga . :)
    Zapraszam do mnie : http://modowyszpital.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci w tym odcieniu. Ja ostatnio kupiłam moją pierwszą brzoskwinkę - Alpine Bronze z kolekcji Apres Chic.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda bardzo naturalnie i świeżo :) Twoja twarz wygląda w tym kolorze cieplej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...