16 stycznia 2013

Podkład z olejkiem arganowym czyli nowość od Dax Cosmetics.

Cashmere Make Up 12h polskiej marki Dax Cosmetics posiada intensywnie kryjące pigmenty, które gwarantują perfekcyjnie wyrównanie kolorytu cery i pełną korektę niedoskonałości (nie do końca się z tym zgadzam), zapewniaja matowe wykończenie. W składzie zmamy filtry UVA/UVB oraz pielęgnacyjny olejek arganowy zwany płynnym złotem Maroka, który dba o utrzymanie odpowiedniego nawilżenia skóry. Wszystko to za niecałe 38 zł/ 30 ml.



Trzydziesto mililitrowe opakowanie z pompką, w którym możemy kontrolować ilość zużytego podkładu dzięki przezroczystej linii z boku produktu - według mnie jest to bardzo wygodne rozwiązanie, jesteśmy w stanie przewidzieć moment w którym skończy się kosmetyk i odpowiednio wcześniej mieć zapas. Jeśli chodzi o sam Cashmere Make Up - nie spodziewałam się, że tak bardzo spodoba mi się efekt jaki uzyskałam: matowy, średnio kryjący (nie uważam, aby obietnica producenta o pełnej korekcie niedoskonałości była w 100 % zauważalna), trwały. Mój odcień to 01 - naturalny, mam jasną karnację, uspstrzoną piegami - na zdjęciach możecie ocenić jak prezentuje się jedna warstwa. Podkład aplikuje się bezproblemowo (używam palców), nie pozostawia smug i nie wysusza.


Jeśli chodzi o konsystencję - wyczuwam podkład na twarzy, ale absolutnie nie przeszkadza mi to i nie powoduje zapychania/efektu maski. Tak jak wspominałam - kosztuje ok. 38 zł więc myślę, iż cena jest bardzo atrakcyjna biorąc pod uwagę jakość i wydajność. Mam wrażenie, że działanie przypomina mi odrobinę produkt Pharmaceris, kórego kilka lat temu używałam namiętnie i byłam mu wierna przez mniej więcej dwa lata. Podsumowując - jeśli szukacie dobrego podkładu, o średnim kryciu i w przystępnej cenie - zwróćcie uwagę na Daxa i jego nową propozycję.
Podkład z olejkiem arganowym czyli nowość od Dax Cosmetics.
Czytaj dalej...

33 komentarze:

  1. Bardzo lubię ich produkty i bazy a tego tez chętnie wypróbuję.Pienie wyrównał koloryt cery, choć osobiście jestem fanka piegów - są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że na Twojej buźce sprawdził się świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. łoł, przyznam ze na zamieszczonych zdjeciach krycie jest lepsze niz srednie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też właśnie podoba sie krycie ;) chyba będzie trzeba wypróbować :D

      Usuń
  4. ladne krycie, mam odzywke z tym olejkiem i slicznie pachnie;)
    zapraszam na rozdania;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. digg nie jest ciemny, ja mam jasna karnacje i u mnie jest ok - na dloni mam go duzo moze dlatego tak wyglada - po aplikacji jest bardzo w porzadku.

      Usuń
  6. lubię ten ostatni od Cashemere, tego jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda ciekawie, ale ja obawiam się, że kolor nie dla mnie. Agatko, a możesz mniej więcej napisać w jakim odcieniu jest twoja skóra? Chodzi mi o inne kolory podkładów, które używasz/używałaś, żeby sobie mniej więcej porównać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mloda, np z Eris uzywalam rowniez 1 (dokladniej pharmaceris), zwykle wybieram najjasniejsze podklady - jesli chcesz moge Ci wyslac probkę pocztą- odpompuję troszkę:)

      Usuń
    2. Dziękuję :) nie trzeba, podejdę do super-pharm i zobaczę sobie, dzięki raz jeszcze.

      Usuń
  8. Rozsądna cena za taki fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda całkiem dobrze, tylko piszesz , że ma średnie krycie a wolałabym aby miał mocniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem średnie - nie przykryje w 100 procentach piegów - chyba, że zaaplikuję więcej warstw. Mi jednak piegi nie przeszkadzają aż tak bardzo więc używam tylko jednej wrstwy.

      Usuń
    2. oj no wlasnie, piegow nie ma co zakrywac. zawsze marzylam o tym zeby je posiadac!

      Usuń
    3. piegi są urocze, więc więcej niż jednej warstwy wręcz nie wolno aplikować. :))

      Usuń
  10. Fajnie wygląda, lekkie krycie to dla mnie duży plus i ładne ma opakowanie, a TY masz świetną grzywkę :)
    obserwuję,

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt na skórze jak dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze o teraz mam dylemat mój ukochany wypróbowany podkład czy nowy DaX

    OdpowiedzUsuń
  13. nieźle nieźle.. super krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem kryje rewelacyjnie :-) Przynajmniej oceniam to ze zdjęć, bo niestety nie miałam okazji wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Krycie jest całkiem spore...a efekt matowienia kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi ciekawie i ładnie wygląda na Twojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niezle krycie ..nie mialam podkladu z tej firmy,ale moja siostra i przyznam ,ze podobalo mi sie co robil z jej buzia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne opakowanie, no i sam podkład ładnie kryje. jestem tylko ciekawa jak poradzi sobie z tłustą cerą...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam ten podkład i jest niezły, ale mocno kryjący to on nie jest:)pozdrawiam Cię Agatko

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wygląda na twojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dosyć ciekawy podkład, z chęcią się zainteresuje nim kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam kiedyś bazę Dax Cosmetics Cashmere-niestety nie spełniła swojego zadania, podkład ślizgał się na tym produkcie, świeciłam się przeokropnie, do tego rolował się. Zrezygnowałam po 3 razie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wygląda na twarzy, przyjrzę mu się bliżej:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...