15 stycznia 2013

My week, in photos - 25.

Kolejny szybki tydzień - powrót zimy, przeziębienia, ale i świetny wyjazd do Warszawy. Okazuje się, że dobry kompan to podstawa, a o kosmetykach można rozmawiać przez wiele, wiele godzin i nie zanudzić się. Weekend spędziliśmy pod Wrocławiem zakopani w śniegu i pysznym jedzeniu. Szkolna przerwa powoli się kończy i powracam do pracy, podróży i bycia w biegu.






1. Moja tylko kawa.
2. Szczęście jest postawą.
3,4. Magda i ja w wielkim mieście.
5. Tak będzie wyglądała w drodze do przedszkola.
6. Papryka.
7. Jaga w świecie luster.
8. Dziadkowa lampa.
9,10. Jeszcze jeden zimowy weekend.
My week, in photos - 25.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ale zdjęcie 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia;) No to pij tą kawę, na zdrowie ;)
    Zapraszam do mnie, nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  3. ah czekam na tablet który pozwoli mi na taka zabawe pyk zdjęcie szybciutko

    OdpowiedzUsuń
  4. elegancko będzie wyglądała w drodze do przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie pod Wroc? to może moje okolice :)
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne to ostatnie zdjęcie, słodko razem wyglądacie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. obydwie macie świetną stylówkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. u mojej babci była dawniej taka lampa . Babci już nie ma i lampy też :(
    Piekne zdjęcia - jak zawsze !
    I ja tez lubię te posty !

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, miło było widzieć Cię w dziale portret blogerki na snobka.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Siemka ;*
    Bysia z .. welcome-to-realityy.blogspot.com
    Ciekawy post jak i blog ;*
    Bd wpadać częściej ;)
    a tym czasem zapraszam do mnie ;*
    Liczee na miły komentarz ;*
    Zaobserwujesz ??> To dla mnie bardzo ważne ;P
    Zrobie tosamo .;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaga ze staropolskiego oznacza jędza, w praktyce jaga=jędza, to tak tylko informacyjnie, może nie wiedziałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tak, dobry kompan potrafi skutecznie skrócić i uprzyjemnić nawet podróż koszmarnie długą, męczącą i rozpoczętą o niemożliwie nieprzyzwoitej godzinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Twoje zlepki zdjęć, są takie rodzinne i ciepłe :) Wiele można się dowiedzieć o Tobie z takich postów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...