8 stycznia 2013

My week, in photos - 24.

Pakowanie, podróż do Wrocławia, znowu jesteśmy w domu. Jaga przeziębiona, Tomek ma urlop - mamy dużo więcej czasu dla siebie niż zazwyczaj. Ja wracam na siłownię i treningi, okazuje się, że przez święta schudłam kilogram i zyskałam procent tłuszczu - jak to możliwe?:)





1. Odkryte w Zamościu - włoska pizza.
2. Towarzystwo.
3. Podróż.
4. Pamiętacie?
5. I love dad.
6. Dieta.
7. "Babcia" - w Maluszki języku wszystko, co się zakłada na głowę powoduje bycie babcią.
8. Znowu gotuję.
My week, in photos - 24.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. Gdzieś czytałam, że to jedna z lepszych, jeśli nie najlepsza pizza w Polsce :P No na pewno wygląda smakowicie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, pamiętam...ale nie przepadałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. irysy - uwielbiam :) całe szczęście, że w moim rodzinnym mieście jest sklep firmowy, w którym te cuksy (i wiele, wiele innych słodkości jak np. przepyszne krówki) zawsze są dostępne :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makowe takze? makowych nigdzie nie moge znalezc :((( moze zalatwisz mi z kilogram?:)

      Usuń
    2. Ten kg irysów tak apropos diety;)) pizza wygląda przepysznie:)

      Usuń
  4. Pizza wygląda zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosiaczek z tygryskiem są świetni:)

    http://z-kazdym-dniem-piekniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bo tluszcz jest lzejszy niz miesnie , stad spadek wagi a wzrost % :P
    pizza omnomnom wyglada jak te ze zlotu hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. na takiej diecie to ja jestem całe życie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. narobiłaś mi takiej ochoty na rukolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haagen Daazs!!!! mmmmm najlepsze lody na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mamy takie towarzystwo. Dokup mała lego królewnę z wieżą-będzie zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze mnie zastanawia, jak to jest, że małe dzieci lubią udawać dorosłych :D A Irysy pamiętam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, gdzie ta pizza w Zamościu? z rukolą i pomidorkami wygląda pysznie! Wybieram się do zamotkowego domu to z chęcią zjem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasiowamama - w Rewia Park - tam jest pizzeria i naprawdę polecam:)

      Usuń
  13. taaa, taka dieta to ja rozumiem!
    (Agata, wyglądasz coraz piękniej, uwielbiam patrzeć na Twoje portrety! :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...