2 stycznia 2013

Bobbi Brown, Holiday 2012 - cienie do powiek Powder Pearl Eye.


Powder Pearl Eye to świąteczne cienie do powiek od Bobbi Brown - blichtr i blask przy pomocy produktu zapakowanego w wygodną, małą fiolkę. Formuła sypkich cieni do powiek wraz z pędzelkiem zakończonym gąbeczką dla ułatwienia aplikacji poza domem - bardzo wygodne rozwiązanie i przepiękne odcienie. Kolory, które chciałabym Wam pokazać to Black Pearl oraz Moonlight - odcienie dzięki, którym możemy stworzyć przepiękny i szybki makijaż na szczególną okazję.




Cienie aplikują się bardzo wygodnie, jednak na czarny trzeba uważać i przy nakładaniu na powieki najlepiej podłożyć chusteczkę higieniczną, aby zapobiec zabrudzeniu okolic pod oczami. Kolory są intensywne i co najważniejsze trwają przez wiele, wiele godzin na powiekach - u mnie wytrzymały całą noc Sylwestrową i nie zebrały się nawet w minimalnej ilości w załamaniach. Sprzedawane są w potrójnym zestawie: Black Pearl, Moonlight, Pink Pear w cenie 240 zł (Douglas).

Bobbi Brown, Holiday 2012 - cienie do powiek Powder Pearl Eye.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Kolory faktycznie bardzo ładne, ale nie do końca jestem przekonana do tej formy.. chyba wolę w kremie lub tradycyjne, wypiekane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest cudny! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie się prezentują na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcień Moonlight jest cudowny i bardzo uniwersalny, jednak Bobbi Brown do mnie nie przemawia cenowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory! Szkoda, że ceny są tak wysokie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te cienie - oba! Pozdrawiam serdecznie Wrocławiankę i dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wydaje mi się, ze nie warto za taką cenę

    OdpowiedzUsuń
  9. oba bardzo ladne :) sama nie wiem ktory lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Agato to nie złośliwość z mojej strony tylko rada - widzę, ze masz cienie pod oczami, stosuj kremy rozjasniajace np clinique even better eyes dark circle corrector, stosuj płatki kolagenowe, napinają skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam tego za złośliwość! Dziekuję bardzo za rady - płatków nie uzywałam jeszcze - moje cienie i wory pod oczami są genetyczne niestety, niewiele mi pomagają więc kosmetyki - staram się pielęgnować okolicę oka, ale tak jak wpsominałam - ciężko to przeskoczyć.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...