6 września 2012

Sanoflore po raz kolejny!


Jakiś czas temu pisałam Wam o ponownym odkryciu marki Sanoflore - po latach nieużywania moja ciekawość zwyciężyła i tak oto w moje ramiona trafiły dwa nowe dla mnie produkty o pięknych, przyciągających wzrok opakowaniach.



Lekki krem sezonowy z wodą kwiatową z melisy bio - najwyższa na niego pora, lato się zaraz kończy, a zimą będę potrzebowała czegoś silniejszego i bardziej treściwego. Niewątpliwą zaletą kremu jest zapach - łączy w sobie nuty białych kwiatów i akcenty zielonej wiosny oraz owocową bazę drzewną.


Jedwabisty żel pod prysznic z płatkami kwiatów z hibiskusa, o bogatej. kremowej konsystencji. Dzięki roślinnej bazie czyszczącej (kosos i cukier), formuła staje się bogatą pianką, która myje i koi skórę.


Obydwu jestem bardzo ciekawa, obydwa mnie bardzo kuszą - widziałam w ofercie żel pod prysznic z wanilią - czy któraś z Was może go miała/używała? Zastanawia mnie przede wszystkim zapach.
Sanoflore po raz kolejny!
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. z zewnątrz prezentują się bardzo efektownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące produkty, muszę zanotować je w pamięci i w następnej kolejności wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Sanoflore, żelu pod prysznic niestety nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Sanflore, to ulubione kosmetyki mojej mamy ale często jej podkradałam..;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubilam się z serią z trawy cytrynowej . Mam lekki fluid matujący , który naprawdę świetnie matuje i zarazem nawilża i żel do mycia .Oba produkty kupiłam z głupia na jakiejś promo w SP i warto było . Te Twoje wyglądają przepięknie . Chętnie ponuchalabym jak pachną .

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowania rzeczywiście śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy w życiu nie miałam nic z tej firmy :) chętnie więc poczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W większości kosmetykow o ktorych dzisiaj czytam na blogach jest kokos...co się dzieje ?!
    Też byłabym ciekawa wanili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusisz tymi kosmetykami. Ja niestety nie miałam okazji używać jeszcze produktów Sanflore.

    OdpowiedzUsuń
  10. do mnie leci krem sezonowy, ciekawe jak się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki, które pięknie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak ten kremik się sprawdzi :) Ja kupiłam sobie niedawno krem na niedoskonałości z Sanoflore właśnie. Na razie zasila zapasy, ale sporo się po nim spodziewam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...