5 września 2012

MAC, Quiet Time ♥


O - oł. Przepadłam.



Kremowy - delikatny, grzybowy brąz z delikatną szarością - w zależności od światła, pory dnia można odnaleźć w nim brązowe, szare lub lekko fioletowe tony - piękny jest, bez dwóch zdań! Skradł moje serce i nie rozstanę się z nim szybko, naprawdę bardzo mi się podoba. Nowa, lakierowa kolekcja MACa przypadła mi do gustu i mam świadomość tego, że katuję Was samymi pozytywami na ich temat - ale uwierzcie mi dziewczyny, jest czym się zachwycać!



Inne światło - na pierwsze miejsce wybija się szarość, wieczorami natomiast w sztucznym świetle widzę fiolet:


Aplikuje się bez problemów, na zdjęciach mam dwie warstwy - przy jednej widać prześwity. Bardzo szybko wysycha, na płytce trwa około trzech dni - bez top coata. Kolor? Dla mnie idealny, podoba mi się tak bardzo, że mogłabym nosić go cały czas!
MAC, Quiet Time ♥
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. ładnie wygląda na paznokciach, fajny na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolor. Mi podoba się nowa kolekcja mocno błyszczących lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest czym się zachwycać,bo kolor elegancki i klasyczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie komponuje się z Twoją karnacją:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż wstyd się przyznać ale nigdy nie miałam do czyniena z kosmetykami Mac.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię cielaczków.. ale ten wyjątkowo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja marzę o czymkolwiek z mac'a ;p ale zawsze jak przychodzi co do czego to twierdzę, że jest za drogie i rezygnuję :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie delikatne odcienie... Pięknie prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Albo brzydki, albo po prostu źle u Ciebie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy, to kwestia gustu - mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja takich szarakow nie lubię ale kto wie:P A fajnie okresliłas kolor: grzybowy..

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten kolor! Dla mnie jest po prostu idealnym odcieniem takiego hmmm... "szaraczka" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolor - mi też się strasznie spodobał ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...