20 lipca 2012

Z cyklu: Chciałabym Bardzo - Terra Soleia, Guerlain.



Tego lata, Guerlain połączył klimat nowej Aqua Allegorii Lys Soleia z egzotycznym światem Terracotty - stworzył limitowaną edycję pudru podkreślającego opaleniznę: Terra Soleia jawi się jako najbardziej słoneczny i promienny z pudrów! Tajemnica promiennego efektu tkwi w tym, że uniwersalny odcień Terracotta 03 służy jako baza naturalnie stapiająca się z opaloną skórą, pokryta mieniącymi się złotymi drobinkami, limitowana edycja kompaktu bierze się z inspiracji legendarnym pudrem Terracotta w rozmiarze XXL, który można używać zarówno do twarzy, jak i ciała. Jak uzyskać naturalny efekt? Wg instrukcji powinnysmy otoczyć pędzlem zewnętrzny kontur puderniczki i omieć nim delikatnie twarz, rysując „trójkę”. Następnie dodaj złote akcenty ze środka, podkreślając kości policzkowe, ramiona i dekolt dla subtelnej i świetlistej opalenizny!

Terra Soleia dostepna w perfumeriach od czerwca 2012, za opakowanie o pojemności 27 gr (na ile lat wystarczy!?) kosztuje prawie 290 zł.
Z cyklu: Chciałabym Bardzo - Terra Soleia, Guerlain.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. przede wszystki trzeba pozamiatac to cale zloto, bo inaczej to choinka z latarnia morska bedzie wygladac przy nas blado ;P ... ale brazer sam w sobie boski... mam i namietnie uzywam a przy tej wadze, to na dlugo mi wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A widziałaś Terra Inca? Niemal artystyczne cudo, łącznie z opakowaniem. Guerlain to kusiciel najwyższego sortu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe cudeńko... Też chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No super, ale ta cena jak zwykle w przypadku G, powala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest tak piękny, że... chyab by sobie stał na półeczce:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo, ale jak zwykle u Guerlain - samo przeczytanie ceny sprawiło, że suwak w moim portfelu samoistnie się zasunął:D tak profilaktycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogliby robić mniejsze te opakowania, to jest w końcu kosmetyk sezonowy, nie zużyje się go do końca świata, a na małe opakowanie byłoby już mnie stać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłabym .. gdybym nie miała na co pieniędzy wydawać ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Pocieszę Cie nieco Agatko:) Jak kocham Guerlain to to niewarte ceny, ciemnawy i za drogi, znam lepsze edycje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 4premiere,
    to zalezy komu co pasuje... bo dla mnie jest to jedyny bronzer tej fimry, ktory mi pasuje i wcale nie jest ciemny :P

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny jest, tylko mogłoby być go mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maus wiem:) Ale ja się zawiodłam,zmikronizowanie też mi nie pasuje, ale czasem tak mam z pudrami:)Choć wiesz,że uwielbiam niemal wszystko z G.

    OdpowiedzUsuń
  13. Exlusive.. chyba każdy by chiał posiadać takie cudo.. ohh

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...