6 lipca 2012

Pora na róż: Essie, Splash of Grenadine.


Jest gorąco, duszno, parno - w taką pogodę mam ochotę na coś orzeźwiającego - dlatego też na paznokciach rządzi Splash of Grenadine. Kojarzy się z wakacjami, beztroską i nicnierobieniem, a że u mnie z tym krucho więc mogę co najwyżej popatrzeć na ślicznie różowe pazury.



Dwie warstwy, nałożone na Eveline, 8 w 1. Całość trzyma się bez zarzutu dni kilka i tyleż samo wygląda świeżo. Ten odcień Essie jest jednym z moich ulubionych - w ofecie żadnej innej firmy nie widziałam nic podobnego. Kupiłam go na amerykańskim ebayu za kilkanaście złotych z przesyłką. Jak Wam się podoba?
Pora na róż: Essie, Splash of Grenadine.
Czytaj dalej...

32 komentarze:

  1. Świetny kolor, iście wakacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ładny, pierwszy lakier Essie który mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny kolor! Ja mam dzisiaj na pazurkach bardzo podobny z Wibo. Kupilam na wyprzedazy serie Rozana i nie moge sie napatrzec!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo muszę poszukać, ja kupiłam 3 essiaki w zawrotnej cenie 49,99 w TK Maxxie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agata, piękny, piękny kolor! Bardzo "mój" :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! Sama bym go przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed zobaczeniem tego wpisu obiecywałam sobie odwyk lakierowy, heh...

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba wolę jednak bardziej przygaszone róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba się, podoba :)Wakacyjny jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faaaajny! :) Chociaż nie wiem czy dla mnie nie jest zbyt zimny, różowy.. trzeba by było zobaczyć go na żywo ;)

    Agata, ale jakie masz fajne nowe logo! :D O jeja, super! Świetna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten róż, ale ja wolę bardziej pudrowe, mniej wściekłe. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja niestety nie mam dostępu do lakierów Essie.. może to i dobrze, bo kiedy mieszkałabym blisko sklepu z tymi lakierami to musieliby mnie wynosić z sklepu, bo nie wiem czy dobrowolnie wyszłabym mając obok siebie takie perełki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. no ten essiak naprawdę jest ładny !

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny, rzeczywsice ma w sobie cos z wakacji. lubie essie i u mnie tez trzymaja sie dlugo

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczna soczyty kolor! podoba się mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podoba ten kolorek, na opalonych dłoniach będzie idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się kolorek :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja nie lubię fioletu na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...