17 lipca 2012

Pierwsze spotkanie z L'occitane.


Przyznaję się - jeszcze nigdy nie miałam nic na właśność z marki L'occitane, w pobliżu nie było ich salonu więc dostęp miałam ograniczony. Odkąd jestem we Wrocławiu są całkiem blisko mnie (tak jak i Sephora...), a robiąc zakupy w sklepie z bielizną otrzymałam kupon dzięki któremu mogłam właśnie w L'occitane odebrać kilka próbek. W moje ręce trafił krem do rąk z masłem shea oraz sample kremów do twarzy.


Znacie się bliżej z marką L'occitane? A może jest jakiś ich kosmetyk, który szczególnie polecacie? Koniecznie dajcie znać!
Pierwsze spotkanie z L'occitane.
Czytaj dalej...

27 komentarzy:

  1. posiadam ich krem pod oczy ( nazywa się drogocenny krem po oczy ) - śmiałam się z tej nazwy dopóki nie zaczęłam go używać, jest idealny, szkoda że cena kremu odstrasza :/, chociaż plusem jest to że jest bardzo wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam próbki z Glossyboxa - tego właśnie i kremu do stóp. Świetnie się sprawdziły, kupiłam dwa duże dla siebie i jeden dla Mamy. Póki co najlepsze kremy do kończyn jakie przetestowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Ci bardzo serdecznie krem Ultra Rich Face Cream (widzę, że masz tą próbkę:P). Bardzo fajnie nawilża moją skórę. Po tym kremie twarz jest delikatna i przyjemna w dotyku. Miałam problem z suchymi skórkami,a on to bez problemu zwalczył:) Posiadam jeszcze nawilżającą mgiełkę do twarzy Angelica Hydration Face Mist. Też fajny produkt, w szczegolnosci polecam do wykońćzenia makijażu:) Posiadam też ten krem do rąk, co Ty masz:) Ja jestem z niego zadowolona, niewielka ilość wystarcza, ażeby nawilżyć dłonie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam niestety a opinie dziewczyn sa zachecajace:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem do rąk! Czyli mało oryginalnie i prze - standardowo :P Zapach mnie urzeka. Działanie - niezłe. Na tyle fajne, że smaruję ręce kilka razy w tygodniu i tym sposobem męczę najmniejsze opakowanie chyba od kwietnia ;) Strasznie dziwnie u nich z tymi pojemnościami kremów do rąk - albo mini tubeczka za trzy dyszki, albo mega tuba za prawie 100. Weird.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę jakoś firmy ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyne co mialam z tej firmy to wlasnie kremy do rak. Bardzo dobrze dzialaja, dobrze sie wchlaniaja. Cena dosc wygorowana. Uzywalam do czasu kiedy nir sprobowalalm kremu Avon Planet Spa african shea butter. Dzialanie bardzo podobne, zapach niezmiemski i o 80% tanszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię kremy do rąk, peeling ten co ostatnio u siebie na blogu opisywałam, płyn-olejek do mycia ciała, suchy olejek do ciała :) to znam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek pod prysznic migdał,drogocenny krem (cała seria warta uwagi),ale ceny powalają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz słyszę o tej marce..:D ale wydaje się fajna.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja znam tylko z nazwy, estetycznych opakowań i lawendy :) Strasznie bym chciała coś wypróbować, ale czekam na tłustsze czasy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten krem do rąk z masłem shea jest genialny :) Uwielbiam ten sklep ale ceny troszke odstraszają :(

    Buziaki i zapraszam Cię do mnie http://thenakedtruthaboutcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Swojego czasu dosyć długo używałam ich kultowych kremów do stóp i dłoni z masłem shea. Potem jakoś mi się znudziły;) Nie pamiętam jaką próbkę kremu do buźki dostałam, ale uczuliła mnie okrutnie;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, ja uwielbiam! Ten krem do rąk Lawendowy oraz inne, bardzo dobre są kosmetyki do kąpieli i pod prysznic - żele, mydełka, kule musujące...
    Do włosów, szampony i odżywki, zwłaszcza z serii Różanej...
    A, wiele by mówić!
    Perfumy też polecam - esencja natury, mam obecnie Cherry Princess i Pivoine Flora stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przepadam za tym kremem bo bardzo przypomina mi w zapachu Offa - środek na komary :) ale za to lubię ich perfumy w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mają fajne mazidła właśnie do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno polecę ich małe masełko karite do ust, zwłaszcza jeśli masz wiecznie suche i spierzchnięte usta. Pierwszy kosmetyk, który w pełni poradził sobie z moimi suchełkami i nawilżył je na długi czas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie używałam ich produktów, a kremy kuszą tylko cena odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Posiadam krem do rak oraz do stop - z Glossyboxa:) krem do rak jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja poluje wlasnie na jakis fajny kremik do rak tej firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja przekocham Loccitanowe masełko Shea w małym okrągłym pojemniczku oraz krem do rąk cytrusowy, cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam od nich zapach (taaa, jaka to nazwa? ;P i mam nadzieję, że nie mylę marki, gapa ze mnie) i lubię go, lubię i trwały jest :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ultra Rich Shampoo to jak dla mnie szampon wszech-czasów :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja miałam próbkę balsamu z mlekiem i byłam zachwycona, ale cena normalnej wielkości kosmetyku mnie odpycha.

    OdpowiedzUsuń
  25. Krem do rąk z masłem shea - najlepszy ! ;) Szampony też godne polecenia :) Koniecznie zapisz się do klubu stałego klienta - dostaniesz kosmetyczkę pełną miniatur najlepiej sprzedających się produktów ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...