16 lipca 2012

Paparazzi Fashion Party, Wrocław - relacja.

Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w imprezie o tajemniczej nazwie Paparazzi Fashion Party we Wrocławiu. Na czym polegała? Młody projektant Sebastian Kubiak (przedostatnie zdjęcie) pokazał film promujący swoje dokonania oraz wspólnie z wizażystką The Body Shop - Klaudią Hanulak (na zdjęciach rozpoznacie ją po burzy blond loków) wystylizowali modelkę - Julię. Klaudia była odpowiedzialna za makijaż, Sebastian pokazał publiczności sukienkę promującą sezon jesień/zima 2012. Imprezę prowadziły dwie Panie - Agnieszka Węglińska (wykładowczyni Dolnośląskiej Szkoły Wyższej) oraz modowa bloggerka - Ewa. Na jednym ze zdjęć możecie zobaczyć także Martina Kaczmarskiego - kierowcę rajdowego, który był gościem specjalnym imprezy i fanem mody. Oprócz prezentacji sukienki (jednej:)) projektant przechadzał się po sali wypełnionej pięknymi niewiastami i wybrał cztery najlepsze stylizacje wieczoru (najlepsze według niego, co nie pokryło się ze zdaniem części osób obecnych na sali).

Ja przede wszystkim zainteresowana byłam makijażem, który stworzyła Klaudia - porcelanowa cera podkreślona bardzo delikatnym świetlistym rumieńcem, kolorowe kreski na powiekach (brąż, żółć, perłowa zieleń), delikatne usta - całość prezentowała się bardzo ciekawie. Mogłam wszystko obserwować, robić zdjęcia i podpatrywać - zauważyłam jak ciężka może być praca wizażystki - nie zawsze wizja projektanta i osoby odpowiedzialnej za makijaż pokrywa się, różnice zdań mogą mocno wpływać na efekt końcowy, moje luźne spostrzeżenia dotyczą także organizacji takich imprez - niestety w Paparazzi zaserwowali nam zbyt głośną muzykę, która uniemożliwiała swobodne rozmowy. Nie narzekając więcej i podsumowując - bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w mikro pokazie i poznać świetnych ludzi!










Makijaż Julii został wykonany kosmetykami The Body Shop:

- Podkład extra virgin minerals natural w odcieniu vanila, Baza all in one face base 02, rozświetlenie dzięki perłom Lily Cole
- Oczy: dwa rodzaje Cubsów, brązowa kredka do oczu
.
Paparazzi Fashion Party, Wrocław - relacja.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna imprezka :) Podoba mi się uroda Julii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym spotkaniu, ale fajna inicjatywa :)

    Pozdrawiam i zapraszam Cię do siebie http://thenakedtruthaboutcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o jej ta pani wizazystka pracuje w TBs w pasazu grunwaldzkim i bardzo ja lubie :) :) ilekroc tam wchodze to pani zwraca uwage na moje usta, prawi komplementy. pamietam ze kiedys przyszlam w rozowej szmince i pani od razu zaczela piac z zachwytu a jak ponad 2 miesiace pozniej wpadlam kupic prezent to pani momentalnie mnie poznała i powiedziała " o widze ze dzis usta bardziej neutralne, tez ladnie" :)
    serdecznie ja pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne spotkanie, też z przyjemnością wybrałabym się na takie party ;-) a makijaż śliczny ;-)

    a u mnie recenzja rewelacyjnych rybek DERMOGAL zapraszam

    pozdrawiam monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Och coś wiem na temat wizji makijażu :/ ale cóż klient nasz pan ;)ciekawa impreza

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale muzyka i dla mnie była bardzo głośna, kiedy wyłączali czułam ulgę.Pozdrawiam.
    Agnieszka Węglińska
    dziennikarstwo mody i stylu (DSW)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piać z zachwytu nad kobietą, ktora wpycha bez zastanowienia produkty do pielegnacji twarzy/ciała ? Żenada. Makijaż, który wykonała na modelce pokazuje, że i ta dziedzina jest jej kompletnie obca.
    No, ale cóż. Co człowiek to opinia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy, nie zauwazylam piania. Napisalam elacje, a z racji tego, ze blog przede wszyskim jest blogiem urodowym - makijaz, ktory zostal wykonany na spotkaniu byl pierwszorzedna kwestia.

    Uwazam takze, ze troche za bardzo oceniasz osobe o ktorej piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poza tym uwazam, ze jakies rogrywki personalne powinno sie zalatwiac miedzy soba, a nie na lamach bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...