18 lipca 2012

Nowa, ulubiona szminka czyli Venus, MAC.

Nowa miłość - po Girl About Town, którą często noszę przyszła pora na moją gwiazdę kolekcji Heavenly Creature - Venus. Nadal pozostaję w obrębie róży, a Venus to właśnie róż z żółtym odcieniem i perłą (lustre). Aplikuje się bez najmniejszych problemów, nie wysusza ust - jest jednak mniej trwała niż wspomniana wyżej Girl About Town - nie stanowi to jednak dla mnie problemu, gdyż dzięki czekoladowo - śmietankowemu zapachowi, nakładanie jej to prawdziwa przyjemność.





Jak Wam się podoba?

Kolekcja Heavenly Creature jest dostępna we wszystkich salonach MAC w okresie wakacyjnym tj. lipiec - sierpień 2012 r.
Nowa, ulubiona szminka czyli Venus, MAC.
Czytaj dalej...

40 komentarzy:

  1. Piękne, takie róże na ustach lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na ustach ładniej niż w opakowaniu, do twojej eterycznej urody - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeogromnie mi się podoba! <3 Do twarzy Ci w niej i o to chodzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. siouxie, mam eteryczną urodę? serio tak myślisz? nie żebym miała coś przeciwko, ale chyba niikt tam o mnie nie mówił:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahhahhahahahha, u mnie post się o niej szykuje... i ma być też dziś;) jest przepiękna, a Tobie w niej do twarzy bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tę szminkę i również ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. osz, jaka śliczna, bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo Ci pausje, chociaż w opakowaniu średnio mi się podoba. Wyglądasz rewelacyjnie z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mrrr jakie słit focie z rąsi:)a szminka na twoich ustach prezentuje się prze-naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. TheOleskaaa nie mam neistety osobistego fotografa, który robiłby mi zdjęcia więc pozostają słit focie z rąsi.
    Twoje z rąsi też są niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widziałam ją u Katosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. na Twoich ustach lepiej się prezentuje niż w opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest rewelacyjna! W weekend podjade do MACa i ją (jak i całą resztę kolekcji ) macnę :) coś czuję w kościach, że wpadnie do mej torebki ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolorek, aczkolwiek mi osobiście w takich nie do twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna:) aczkolwiek obawiam się, że dla mnie byłby to za ciepły kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym chyba wolała bardziej intensywny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam i uwielbiam ;) ostatnie foto - rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna! Uwielbiam szminki... :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pieknie wygladasz ...
    kolorek idealnie pasuje do Ciebie ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeslicznie wyglada! Ale ladnemu we wszystkim ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiekny kolorek ja rowniez na nia poluje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładniejsza, niż girl about town :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny kolor i już sobie wyobrażam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. na ustach wygląda znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nic ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy, zależy co kto lubi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor szminki i bardzo Tobie pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po pierwsze masz super bloga:) pierwsze co mi przychodzi do glowy jesli mialabym okreslic go jednym slowem - jest jaki "cieply";) bardzo lubie tu zagladac. Jest takze charakterystyczny - inne blogi (wg. mnie) sie tak zlewaja - czasem nie potrafie sobie przypomniec czy juz ktorys odwiedzalam czy nie. No i musze to napisac, bardzo podoba mi sie Twoj typ urody - no ideal, ciemne wlosy, jasna (taka szlachetna) cera i rysy twarzy - no super. I te piegi! Nie ze sie zakochalam:), raczej zazdroszcze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimie, bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa - to miód na moje serce:)
    Cieszę się, że tak postrzegasz mojego bloga i mnie samą!
    Dzięki dzięki dzięki!:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...