20 lipca 2012

Neonowa pomarańcza - Hean, Wedding Garden w odcieniu 643.

Pora na pomarańczkę! Po niebieskościach i różach nadszedł czas na coś jeszcze bardziej intensywnego - kolekcja Wedding Garden przedstawia niemalże neonowy 643. Tak jak i w przypadku swoich braci - dobrze się aplikuje, chociaż lekko smuży. Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw, a odpryski pojawiły się drugiego dnia - podczas pieczenia, mycia garów i sprzątania - wynik zatem oceniam na całkiem niezły.




Jak Wam się podoba moja pomarańczka?
Neonowa pomarańcza - Hean, Wedding Garden w odcieniu 643.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. piekny letni i soczysty kolorek...super na opalona skore dloni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor! A nie odbarwia Ci płytki paznokcia? Ja ostatnio kupiłam sobie taki pomarańczy lakier, pomalowałam go na bazę i i tak mi odbarwił :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Agata, ładne pazury zapuściłaś! Ładna, długa płytka, ja mam takie jaja, że idź! Robisz mi tylko apetyt na kolory a mam detox i same odżywy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chyba nie...wolę soczystą brzoskwinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pomarańczowe lakiery, więc muszę mu się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :-)
    Bardzo ładny kolor
    Uwielbiam pomarańcze na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  7. kupilam ostatnio podobny kolor tyle ze z wibo. Podobaja strasznie mi sie takie pomarancze. Ostatnio mnie naszlo:) Test bedzie jutro, zapewne bedzie prawozdanie na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny... w ogóle wszystkie z tej kolekcji są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to ten, który miałaś wczoraj? ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojjj... Kusisz ostatnio bardzo;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...