19 lipca 2012

Na różowo: Hean, Wedding Garden w odcieniu 647.

Dzisiaj pokażę Wam kolejny odcień z kolekcji polskiej marki Hean - Wedding Garden. Odcienie, które posiadam są mocno kolorowe, bijące po oczach - w serii jednak znajdziecie także piękne pastele.




Wybaczcie moje lekko nieapetyczne skórki, ale jakiś czas temu manicurzystka wycięła mi je cążkami - byłam chyba nieprzytomna ponieważ nie zareagowałam i nie poprosiłam, aby tego nie robiła. Kolor, który Wam pokazałam to piękny róż z bardzo delikatnym shimmerem - nie sprawia problemów przy aplikacji, nie smuży i trwa na paznokciach perfekcyjnej pani domu około dwóch - trzech dni bez odprysków.

Wszystkie lakiery z kolekcji Wedding Garden mają pojemność 7 m i w sklepie internetowym marki kosztują 4,99 zł za sztukę. I jak tu nie kochać polskich producentów?
Na różowo: Hean, Wedding Garden w odcieniu 647.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Dokładnie, polskie nie znaczy gorsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnego lakieru tej marki.
    Cena fajna, więc może się skuszę :)
    Tylko na jakiś inny kolor.
    Ten róż nie bardzo mi się podoba.

    U mnie dzisiaj też post lakierowy.
    Pokazuję morelkę od Wibo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest to żarówa..podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny kolorek...taki delikatny:)super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba skuszę się na kilka sztuk, piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekny! A skorek i tak nie widze :P

    OdpowiedzUsuń
  7. :) ładny jest i tak samo jak Marti, skórek nie widać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. no to szkoda ze nie mam dostępu do nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor ;)

    U mnie recenzja korektorów mineralnych Anabelle Minerals ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja żadnych skórek tutaj nie widzę ;P A kolor strasznie mi się podoba, może się skuszę kiedy zapuszczę trochę swoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne są te lakiery z tej kolekcji, ja jakoś ich nigdzie nie mogę spotkać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor!

    Pozdrawiam ciepło- stała podglądaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, wkurzyłabym się na kosmetyczkę :P
    Kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...