10 lipca 2012

MAC, Neo Nebula - mineralny cień do powiek w roli różu.

Gdy tylko zobaczyłam odcień Neo Nebula wiedziałam, że będę musiała wypróbować go w roli upiększacza polików - odcień to przepiękny ciemny róż zmiksowany z chłodnym fioletem oraz odrobiną srebra.


Na zdjęciu poniżej Neo Nebula to pierwszy od prawej swatch:



Jak sprawuje się w roli różu? Przede wszystkim należy go dobrze rozblendować, aby nie zrobić plam na twarzy, gdy już to zrobimy naszym oczom ukazuje się policzek w kolorze bardzo dziewczęcego, delikatnego różu - właściwie jest nim tylko lekko podkreślony, zaznaczony. Efekt jest doskonały dla dziennych, lekkich makijaży w których chciałybyśmy widzieć troszkę błysku.


Mineralny cień Neo Nebula pochodzi z nanowszej, lipcowo - sierpniowej kolekcji Heavenly Creature. Więcej zdjęć z kolekcji możecie zobaczyć tutaj.
MAC, Neo Nebula - mineralny cień do powiek w roli różu.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. kolor po zmieszaniu taki średnio cieniowy...ale jako róż idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oryginalny odcień jak na róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow świetna ta mozaika ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z poprzednikami na róż jest idealny i piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie na policzkach fajnie wygląda:) Ale mnie ten kolor jakoś na oczach bardziej się widzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie to wygląda ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. na twarzy jest tak delikatny, że prawie go nie widać ;)
    ja bym pewnie molestowała go, jako cieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzi ładny delikatny efekt w sam raz na lato:) jako cień myślę że też by się u mnie sprawdził:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. nie byłam przekonana, ale ślicznie wygląda (;

    OdpowiedzUsuń
  10. choć fanką minerałków MACowych nie jestem, to to wygląda całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest swietny wlasnie na niego mam ochote i na Aurora :) a ten widze ze jeszcze jako roz sie sprawdza...super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmmmmm, bardzo ładnie wyglada na policzkach ale chyba odcień lepszy dla osób z ciemniejszymi włosami niż dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wygląda, masz urocze piegi ;DD

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny delikatny efekt...typowy na dzien:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja zakupilam MSF Star Wonder do stosowania jako roz i jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem jak taki kolor by sie u mnie sprawdzil? Ja natomiast jestem maniazcka Sleeka i posiadam ich prawie wszsytkie roze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Superowo się sprawdza, wygląda na prawdę zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...