3 lipca 2012

MAC Heavenly Creature - Mineralize Blush, Mineralize Skinfinish, Mineralize Eye Shadow.



W trzy dni po premierze przedstawiam Wam trzy produkty z kolekcji MAC Heavenly Creature - będzie dostępna w salonach przez cały lipiec i sierpień.



Eye Shadow, Neo Nebula:


Mineralize Blush, Solar Ray:


Mineralize Skinfinish, Earth Shine:


Od lewej: Mineralize Skinfinish Earth Shine, Mineralize Blush Solar Ray, Eye Shadow Neo Nebula.

MAC Heavenly Creature - Mineralize Blush, Mineralize Skinfinish, Mineralize Eye Shadow.
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Róż bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w opakowaniach wyglądają jak 100 milionów, na swatchach już mnie tak nie kręcą.. i całe szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki słodziakowy ten róż :) ale nie skuszę się! mam już za dużo wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuuuuuu jakie piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W opakowaniach wyglądają cudownie, ale jak dla mnie efekt jest średni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eye Shadow, Neo Nebula! muszę go mieć!
    wydaje się przepiękny...ahhh

    OdpowiedzUsuń
  7. Eye Shadow Neo Nebula podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak ładnie wygladaja w opakowaniu, ale efekt na skórze nie jest już taki fajny. Szczególnie Skinfinish mnie rozczarował. Ma bardzo duzo świecących sie drobinek i twarz po nim wygląda jak obsypana brokatem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety przy takiej prędkości, jaką przedstawia internet u moich rodziców, nie jestem w stanie zobaczyć ani jednego zdjęcia z Twojego posta :( Otwiera mi się za to logo. Dziewczyno, szalejesz! Ile razy tu wchodzę, jest inne! :D Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdyby wymyślili jakies wariacje z bielą..?

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, ani jeden mi się nie spodobał. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. takie inne, ale nie zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  13. nie powalają, chociaż w opakowaniu prezentują się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są ale jakoś mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  15. te kosmetyki maca to cudeńka ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a great post!!!

    I'd like to keep in touch with you.
    What do you say about following each others blog via gfc and bloglovin?

    Let me know! Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  17. Po pierwszych zachwytach promo, emocje opadły i chyba na nic się nie skuszę z tej kolekcji, chociaż chcę się przyjrzeć szminkom i błyszczykom.

    OdpowiedzUsuń
  18. mowisz ze masz pomysl ?:D podziel sie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne odcienie, czasami mam kontakt z kosmetykami Mac, moja znajoma wizażystka lubi na nich pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękności :) Neo Nebula mi się podoba i to nawet bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Neo nebula najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ave! Nie moje kolory :D UFFFFFF !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...