15 lipca 2012

Lektura na niedzielę - 40: Czytanka.

Pada, jest zimno, lata brak - dzisiejsza lektura na niedzielę sprawi więc, że spędzicie jeszcze więcej czasu przed komputerem, mam dla Was kilka świetnych linków - do poczytania i pooglądania.

- Jeśli lubicie śledzić życie pięknych i atrakcyjnych kobiet, które posiadają także przy okazji bogatych partnerów (prawie jak w Dynastii) zapraszam na stronę Fotballfrue oraz Celiny. Ja często zaglądam - lubię zdjęcia dziewczyn, pomysły oraz kreatywność w kwestii stroju.

- Jedzenie. Uwielbiam i sama od jakiegoś czasu coraz więcej gotuję, a w związku z tym buszuję po blogach i kulinarnych stronach. Around the kitchen table to strona Eweliny, która tak jak ja pochodzi z Zamościa. Zajrzyjcie po inspirujące przepisy, przepiękne zdjęcia i dużo pasji.

- Perfumy. Zapachy. Zmysły. Blame Game II czyli diggerowa i jej warsztat. "Po chwili robi się gęsto, ciepło, delikatnie pulsujące fiołkowe kwiecie zabiera nos na wycieczkę do drewnianego górskiego domku, z przyjemnie trzaskającym kominkiem w tle. Za oknem szaleje śnieżyca. L'Homme jest jak niewidzialna otoczka zabezpieczająca przed dostaniem się zimnego powietrza wewnątrz. Delikatnie otula, trzyma bezpiecznie, jak mężczyzna w silnych ramionach." (recenzja YSL, L'Homme EDT). Uwielbiam i twierdzę, że rzadko spotyka się osoby, które w taki sposób piszą o zapachach.

- Kolega niedomaga - znacząco niedomaga bo zdjęcia, które pokazuje na swoim blogu pojawiają się z bardzo małą częstotliwością, ale wybaczamy i czekamy na poprawę. Si?

- I jeszcze jeden poświęcony zdjęciom - dzisiaj wyszło bardzo niekosmetycznie! Aifowy blog to strona, którą pożerasz wzrokiem - mam już swoje ulubione sesje i zdjęcia (sama chciałabym, żeby ktoś kiedyś mi takie zrobił!).

Niekosmetycznie, zupełnie. Mam nadzieję jednak, że może któryś z linków przypadł Wam do gustu, a może wcześniej znałyście te blogi? Jeśli macie w zanadrzu blogowe perełki lub serwisy warte uwagi czekam na info w komentarzu lub na email! :*
Lektura na niedzielę - 40: Czytanka.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. Agatko! dziękuję, aż mnie rumieniec oblał! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. a tam a tam zasluzylas na slawe !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre lineczki:D Szczególnie do zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez uwielbiam opisy Diggerowej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co Ci padaaa?? u mnie slonce jak ta lala :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Aife to ja znam z dawnych czasów jak przesiadywałam na Digarcie :) Miło sobie tak odświerżyć wspomnienia.

    Digerową to czytam regoularnie! Kto nie czyta ten buc! bo mało kto tak obrazowo pisze o zapachach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawaj więcej linków:) W wolnym czasie zapraszam do mojego nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też słoneczko :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też Aifową uwielbiam - wspaniałe oko!

    A moje najulubieńsze blogasy to:

    - również Agata :) która gałganki zamienia we wspaniałe zabawki! Kocham się we wszystkich, choć w posiadaniu mój synul jest póki co jednej:)póki co...Wspaniała babeczka- bo Agata:) i dwa cudne szkraby:)polecam!

    http://agatamapiec.blogspot.com/

    - również rodzinnie tylko tym razem zagranicznie. Dodatkowo piękne, kliamtyczne zdjęcia i posty które każdy dzień nastrajają optymizmem. Świetnie wyczucie stylu zarówno mamy jak i maluchów. Jednym słowem mój ideał rodziny:

    http://taza-and-husband.blogspot.com/

    - i oczywiście najlepszy polski blog szafiarski. Mądzrze, bez nadęcia, stylowo. W dodatku z mojego Krakowa:)oczywiscie Styledigger

    http://www.styledigger.blogspot.com/

    - a na koniec blog Chustki. Mamy, kobiety, wspaniałego człowieka, która od kilku lat walczy o życie. Ale na blogu nie tylko o tym, bo o zyciu przede wszystkim.

    http://chustka.blogspot.com/


    ściski z Krakowa

    Marysia:)

    -

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach i zapomnialam jeszcze o czyms na ząb:

    Moje dwie faworytki:) a raczej trzy:

    http://codzisjemymamo.blogspot.com/

    i

    http://whiteplate.blogspot.com/


    buziaki krakowskie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...