14 lipca 2012

Haul zakupowy.

Dziękuję Ci Sephoro za to, że jesteś tak blisko - dzieli nas od siebie jedynie dwie minuty drogi.


Podkład Guerlian, Parure Aqua trafił do mnie przez Marti ( przez Marti, a nie dzięki Marti ponieważ mój portfel nie jest zadowolony z tej transakcji:)!) która wychwalała go pod niebiosa, czarnego cienia szukałam od dawna i trafiło na Estee Lauder. Zaraz rozpocznę wielkie malowanie!

Właśnie zdałam sobie sprawę, że po raz pierwszy od momentu istnienia bloga zatytuowałam posta "Haul" - jest i progres!)
Haul zakupowy.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. gratuluję postępu & kosmetyków również ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. hahhahahhahahha, słowo haul mnei przeraża, choc je stosuję (z wielkim bólem, ale stosuję)...
    poka tę czerń, bo ja szukam zamiennika dla starego i wysłuzonego Clinique:) i chyba nic nie dało rady dotychczas, a Twój EL wygląda jak węgiel;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "przez Marti"...dobre:)))niedobra Marti...

    OdpowiedzUsuń
  4. oj miałam Ci ja dwa razy w życiu Sephorę tak blisko i powiem szczerze, nie kończyło się to nigdy jakoś wyjątkowo dobrze dla mojego salda ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. hihihihih koniecznie napisz cos wiecej o tym czarnym cieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz wyjdzie jego nowy brat:) Aqua zostanie wycofany

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się skusiłam na Aquę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tego podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  9. a proszę Cię bardzo Kochana! niech Ci dobrze służy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez Marti to już niejedna z nas odchudziła swój portfel.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, zazdroszczę, super zakupy. :) Ja do Sephory mam 30 km. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam do sephory bliziutko i nie jest to chyba dobre dla portfela :P

    OdpowiedzUsuń
  13. no no super haul :) pokazuj z bliska nam tutaj te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Testuj podkład ;D jestem bardzo go ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sephora jest tak blisko jak Biedronka :) szkoda że ceny zgoła inne ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...