5 lipca 2012

Cukrowy peeling do ciała, Phenome - ukochany mój!

"Niekonwencjonalny produkt peelingujący do ciała, którego istotę stanowią kryształki brązowego cukru zawieszone w organicznym kompleksie olejów roślinnych. Jego formuła wykorzystuje naturalną i skuteczną metodę usuwania zanieczyszczeń oraz martwych, zrogowaciałych komórek naskórka, z jednoczesnym pobudzeniem skóry do odnowy. Peeling odżywia i natłuszcza skórę, pozostawia ją aksamitnie gładką, miękką w dotyku. Po zabiegu na skórze pozostaje przyjemny film, który w naturalny sposób chroni ją przed utratą wilgotności." (phenome.pl)


Uwaga, zaczynam wygłaszać peany - kto nie jest gotowy, aby czytać moje uniesienia niech pominie ten fragment!
Wyobrażacie sobie zapach prawdziwej, czystej wanilii połączonej z jednoczesną słodyczą i świeżością dojrzałej pomarańczy? Jeden z najpiękniejszych aromatów na świecie w duecie z ociekającym po Waszych palcach, dłoniach sokiem pomarańczowym? Dwa światy - prawie jak ciepło - zimno, gorzko - słodko? Deeply sweet scrub marki Phenome to produkt o absolutnie wyjątkowym dla mnie zapachu wanilii i pomarańczy - pachnie intensywnie, długo, namiętnie. Seans z tym kosmetykiem to prawdziwe spa dla zmysłów - podpisuję się pod tym swoimi rękami. Jestem zakochana, zauroczona i po wieki mu oddana.


Ciężki słoik, zamknięty w brązowym kartoniku. Wyczuwalne kryształki brązowego cukru zatopione w olejach - nieziemski zapach przywołujący dzieciństwo. Żal mi go używać, po prostu. Boję się, że szybko się skończy, a we Wrocławiu salonu marki Phenome jeszcze nie ma. Używam w minimalnej ilości do peelingowania dłoni i w wyjątkowych okolicznościach do całego ciała. Często otwieram słoik i wącham, wdycham, rozkoszuję się. Uwielbiam bez dwóch zdań.


Cukrowy peeling do ciała w cenie regularnej kosztuje 130 zł/200 ml. Można go kupić na stronie internetowej Phenome lub w salonach marki (Łódź, Warszawa, Poznań).
Cukrowy peeling do ciała, Phenome - ukochany mój!
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Wygląda bosko, działanie zapowiada się równie wspaniale :-) Phenome ma bardzo fajne kosmetyki, z tego co czytam, bo nie stosowałam jeszcze żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam peelingi z Organique i nie ma szans na zdradę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 130 zł za 200 ml peelingu? Nigdy bym nie dała, tym bardziej, że w dużo niższej cenie można kupić równie skuteczne. Rozumiem pokusę, zapach może faktycznie być piękny i działanie rewelacyjne, ale taniej byłoby już zrobić taki peeling samemu w domu. Nic nie jest mnie w stanie przekonać do kosmetyków w takich cenach. Życzę jednak miłego użytkowania, bo wrażenie faktycznie muszą być nieziemskie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jejku on pachnie obłędnie!!!! właśnie kupiła mi go Krzykla u siebie, bo ostatnio jak go powąchałam w sklepie, to mnie tak uwiódł, że nie może mi wyjść z głowy :) nie mogę się doczekać sierpnia, aż dopadnę go w swoje łapki :) też będę pewnie wąchać i wąchać i wąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyny produkt tej firmy który mnie nie uczulił....

    OdpowiedzUsuń
  6. Pat&Rub jest takiej samej jakości, a większy i tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! Luksusowy kosmetyk ktory warto by posiadac dla samego faktu posiadania. Taka sama pokusa sa dla mnie produkty Organique.
    Ale co do peelingu, szkoda byloby mi pieniazkow. Ewidentnie kawa mielona z zelem babydream i kilkoma kroplami kwasu hialuronowwgo w pelni mnie zadowala. A koszty? Masa pieniazkow w portfeliku zaoszczedzona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O super, rozejrze się za nim :) Mam ogromną słabość do firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. póki co jestem zachwycona peelingami solnymi, cukrowych jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Te peelingi są najlepsze:)
    http://zakrecona10047.blogspot.com/ zapraszam na moj blog dopiero się rozkrecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham połączenie wanilii (tej ładnej, naturalnej, niechemicznej) z pomarańczą. Chyba będę chciała go wypróbować będąc w Polsce, chociaż na Boga.. cena jest przegięta konkretnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wanilia pomarańcza- to moja ukochana kombinacja składników <3 uwielbiam, dlatego KUSISZ

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...