4 lipca 2012

Bobbi Brown, Desert Twilight Collection Lipiec 2012.

Najnowsze propozycja marki Bobbi Brown to neutralne kolory i róże, które nadają skórze pięknego blasku ostatnich dni lata. Bobbi widzi koniec lata jako eksplozję turkusu na tle muśniętych słońcem różowych, śliwkowych i brązowych odcieni - te wszystkie barwy pozwalają na niekończącą się zabawę kolorem.



Gwiazda kolekcji to paleta Desert Twilight Eye Palette to osiem cieni: Navajo Eye Shadow, Twilight Metallic Eye Shadow, Pink Dusk Metallic Eye Shadow, Water Color Pink Sparkle Eye Shadow, Twilight Pink Shimmer Wash Eye Shadow, Cement Eye Shadow, Dusk Sparkle Eye Shadow i Chocolate Mauve Eye Shadow (300 zł).


Zestaw pędzelków: Flat Mini Blush Brush, Flat Mini Eye Sweep Brush, Flat Mini Angle Eye Shadow Brush i Flat Mini Ultra Fine Eye Liner (300 zł).


Bronzer/Blush Duo - ten pierwszy z odrobiną połysku dzięki czemu uzyskamy naturalny efekt. Wygodny kompakt zawiera zarówno bronzer, jak i róż, dzięki czemu daje możliwość stworzenia oszałamiającego efektu muśniętej słońcem skóry. Kolory: Pink Peony Illuminating Bronzer i Bahama Brown Shimmer Blush (165 zł).


Creamy Color for Lips and Cheeks czyli dwa w jednym - kremowa, a zarazem delikatna formuła nadaje policzkom ładnych rumieńców, jednocześnie zapewniając ustom delikatny połysk. Kolory: Honeyed Tea i Pink Truffle (65 zł).
O paznokcie zadbają dwa nowe odcienie emalii: Twilight Shimmer i Turquoise (60 zł).


Usta zostaną pieczołowicie wypielęgnowane i rozbłysną blaskiem dzięki High Shimmer Lip Gloss w odcieniach Bronzed Heather i Firefly (110 zł) oraz Lip Gloss o barwie Twilight, Evening Rose, Pink Sunset lub Honeysuckle (110 zł). Co z oczami? Perekcyjna kreska dzięki Twilight Night Shimmer Ink (99 zł) oraz wielki błękit Long-Wear Cream Shadow w odcieniu Blue Moon (115 zł).



Na widok, którego z produktów serce zabiło Wam mocniej? Ja chętnie obejrzę eyeliner oraz bronzer/róż do policzków. Pędzle też wyglądają kusząco...
Bobbi Brown, Desert Twilight Collection Lipiec 2012.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Mi na widok palety i tego niebieskiego cienia, którego z chęcią używałabym jako liner :] ale ceny powalają :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się - 300 zł za paletę to jednak sporo. Ja zastanawiam się nad eyelinerem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw pędzelków! Boski! Chce go mieć- bardzooo!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna paletka, ma cudowne kolory, tylko przesadzili z ceną.. lakiery również mają świetne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje serducho zabiło szybciej na widok błyszczoli :Bronzed Heather i Evening Rose oraz Twilight Night Shimmer Ink - już widzę, że się zakochałam w tych kolorach.....idealnie MOJE :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, wszystko mi się podoba. Lakiery, paletka i duo. Cena cieni jednak trochę za wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bobbi Brown to marzenie, ale niestety ceny są pomco przesadzone jak na Polske.

    http://timeforpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. paletka wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten rozo-bronzer mi sie niebezpiecznie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi zabiło na eyeliner turkusowy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta paletka cieni!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle i cienie,bardzo mi sie podobają.Ciekawy jest też ten eyeliner niebieski.
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja na lato stawiam na żywsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bronzer/Blush Duo i paletka ..idealne kolory , takie jak lubie ...

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze - nic nowego, wciąż to samo... jeszcze tylko to duo jakoś się broni ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta paletka jest przepiękna ale cena jak na srednie zarobki i malenka gramature kosmiczna ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, róż i paleta są piękne ale nie wiem o co chodzi, bo produkty Bobbi w ogóle mnie nie kręcą i nie wzbudzają większego chciejstwa.. może to i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. paleta boska az serce mi szybciej zabilo ale cena scina z nog.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...