12 czerwca 2012

Nowość od dr Ireny Eris - Vitaceric, BB Cream.

Marka dr Irena Eris wprowadza swój pierwszy BB krem - Multifunkcyjny krem witalizujący do twarzy na dzień SPF 20 przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju cery. Specyfik polskiej marki może być stosowany jako krem na dzień lub lekki podkład.



Krem BB to kosmetyk multifunkcyjny, posiada właściwości nawilżające, odżywiające, rozświetlające, ochronne a także koloryzujące. Doskonale stapia się z cerą, sprawiając, że twarz jest naturalnie wygładzona, ma wyrównany koloryt. Minimalizuje niedoskonałości skóry i zwiększa jej naturalną promienność. Synergiczne działanie sylimaryny i tioproliny o wzmocnionym efekcie przeciwutleniającym pomaga skórze w walce z oznakami starzenia. Nowatorski kompleks energizujący Multi.Vit Energy Complex z owoców hiszpańskiej pomarańczy i cytryny, działa na skórę pobudzająco, sprawiając, że odzyskuje ona zdrowy i promienny wygląd. Filtr SPF 20 chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników środowiskowych.

Dostępny w dwóch odcieniach 01 Light Beige oraz 02 Medium Beige, opakowanie 50 ml kosztować będzie 85 złotych.

Czujecię się zainteresowane?
Nowość od dr Ireny Eris - Vitaceric, BB Cream.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. ja czuję :) i muszę go mieć :) pierwszy polski, który mnie kusi, żeby spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę koreański BB :) przynajmniej tańszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślisz, że będą próbki lub testery?

    OdpowiedzUsuń
  4. czuje sie zainteresowana ale cena jest troszke wygorowana... musial by byc zniewalajacy a wydaje mi sie ze wiele azjatyckich bbcreamow bedzie od niego lepszych no i tanszych

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowana jak najbardziej! Ale cena troszkę wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. jak najbardziej - jestem baaaaardzo ciekawa. Ha ha Pani Ania mogłaby nam paczkę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedzmy sobie szczerze: ten produkt jak i te wszystkie Garniery, Bielendy nie mają nic wspólnego z BB kremami. Moim zdaniem to nie fair ze strony firmy nazywając coś czym to nie jest. Podejrzewam, że wiele kobiet nabierze się i kupi ten produkt widząc magiczny napis "BB". To zwykły krem tonujący i dodajmy: za niemałą sumkę. No ale przecież nie brzmi to tak spektakularnie jak BB krem, no nie? ;) Wolałabym dołożyć jakieś 40zł i kupić kosmetyk z wyższej półki.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem zainteresowana, tylko ta cena :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym poznać skład, bo cena kosmiczna, a jak się okaże, że to zwykły krem tonujący z trzema ekstraktami, to będzie przegięcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam wlasnie na listonosza .
    Mialam go w łapch w Super pharmie ,ale jakoś odłozyłam .Niby promocja była , a i tak coś przeszło 60 zł . Zamówiłam na allegro za 45 ;)
    Zobaczymy czy będzie chciał współpracować z Superbalanced Powder Clinique .

    OdpowiedzUsuń
  11. Aha .Nie znam się za bardzo na składach ,ale te linie od Eris sa naprawdę niezłej jakości . Fakt ceny niskie nie są ,ale ja akurat uważam , ze to wcale nie jest źle , ze polska marka chce ścigać się z tymi flagowymi .

    I nie porównhywałabym tego kremu do BB Garniera .

    OdpowiedzUsuń
  12. sam opis sprawia, że go chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem z pierwszych testów dotykowych to raczej krem tonujący ale bardzo fajne satynowe krycie:)
    Zalezy kto co po kremach BB oczekuje bo są lepsze i gorsze.
    Jesli ktos oczekuje maski to koreanskie jak najbardziej.
    Choc nakładałam Clinique BB i krycie ma solidne:)EL tez choc juz gorszy.

    OdpowiedzUsuń
  14. drogo, jestem ciekawa po opisie jak będzie sobie radził na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Azjatyckich raczej nie pobije.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałam jasny odcień i w weekend biorę się za testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pogięło ich wszystkich teraz z tymi kremami BB.

    OdpowiedzUsuń
  18. myślę, że co by nie wymyślili, to azjatyckie BB kremy zawsze będą lepsze

    OdpowiedzUsuń
  19. I jakie opinie? Ktoś przetestował?

    OdpowiedzUsuń
  20. krem może i super ale ja mam bielactwo i muszę używać codziennie i dużo na twarz,dekolt i ręce dlatego cena dla mnie jest za duża zarabiam 1700,00 i mam rodzinę na utrzymaniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. wejdzcie na forum o azjatyckich kremach BB
    są rewelacyjne jeśli nie masz skłonności do zaskórników
    ponieważ zapychają, powoduja tradzik.
    wczytajcie sie dobrze. przy codziennym używaniu skóra wiednie nie oddycha, sa dobre na okazje.
    ja ufam marece la roche posey. bb z tej firmy nie zapycha, ale do erisa tez mam zaufanie i chyba spróbuje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...