12 czerwca 2012

Minerały w akcji czyli nadchodzi Everyday Minerals!

Przygoda z minerałami zatacza coraz szersze kręgi...



W mojej kosmetyczce znalazło się miejsce dla próbek podkładów, pudru (wydaje mi się jednak, że stanie się moim delikatnym różem), cienia do powiek, bio lakieru do paznokci, pędzli. A wszystko pięknie zapakowane i śliczne:




Lakier gości już na moich paznokciach więc to on pierwszy będzie bohaterem mojej recenzji. Zdradzę tylko tyle, że kolorystycznie odpowiada jednemu z moich ulubieńców lakierowych!

Używacie kosmetyków EveryDay Minerals? Jakie są Wasze ulubione produkty?
Minerały w akcji czyli nadchodzi Everyday Minerals!
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Muszę kupić sobie podkład :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mam dwa podkłady, puder i flat top. Pędzel uwielbiam natomiast kosmetyki mnie nie urzekły. Ale może potrzebuję czasu żeby się przyzwyczaić i wypracować najlepszą metodę nakładania

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam!!! mam cienie, róże, podkład i puder i nie zamienię na żadne inne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam podkładu i pędzli. Pędzle lubię- do dziś dają radę. Róże nie przypadły mi do gustu- wolę je jednak w prasowanej formie

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam :d to jest moj podklad nr1 mimmo wszystko zawsze do nieo wracam i najbardziej lubie :) roze...cudaki tez kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja jeszcze nic od nich nie miałam;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery edm? wow! mam ochotę na jakiś podkład, ale nie mam pojęcia jak dobrać odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ile fajnych rzeczy ;) bardzo ciekawa jestem tego bio lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam za dobrze produktów EDM, jedynie z travel size cieniami mam do czynienia na co dzień.
    Ahhh, nie mogę się napatrzeć na te minerałkowe smakołyki... :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko nie mów że to odpowiednik Twojego jadeitowego lakieru OPI ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkłady EDM nie sprawdziły się w moim przypadku, ale bardzo polubiłam ich róże, cienie no i pędzle- jedne z lepszych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolekcja. Jeszcze nie używałam kosmetyków tej firmy. Czekam na recenzje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko, jak ja Ci zazdroszczę tych minerałków-niebo dla skóry. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze trochę a wkręcisz się w minerałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ukochuje leśne lakierowe kolorki!
    Opiak był cudny, ten również zapowiada się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bio-lakier brzmi bardzo bio-ciekawie :) Zdaj szybko relację!

    OdpowiedzUsuń
  17. Agato a jak Ci sie spisują te pędzle bo to też od EveryDay minerals?

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio recenzowalam ich roze i bronzer na blogu i bylam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od czterech lat używam, najbardziej lubię korektory. Lakieru za to ni miałam i czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  20. Długo używałam ich podkładów, ale koniec końcow doszłam do tego, że tradycyjna kolorówka bardziej mi odpowiada. Bardzo lubię Flat Topy z EDM :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem uzalężniona od minerałów! BArdzo lubie cienie w buteleczkach mam ich ... 23. Do tego dwa róże. Nie lubię za to podkładów. Nie mogę się do nich przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio polubilam minerlay szczegolnie korektory i podklad. Jedna jedno co mnie denerwuje to to ze po 2h juz sie swiece :( Mam cere tlusta i np przy podkladzie Estee Lauder Camouflage tego nie mam. Matowa jestem przez okolo 6godz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie używałam, ale od jakiegoś czasu na nie kukam ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. Używam podkładu edm i jest to mój najlepszy podkład, uwielbiam go. Zazdroszczę takiej paki dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gdzie mona dostac te kosmetyki??

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...