11 czerwca 2012

A jednak odżywka idealna czyli Eveline, 8 w 1.

Do recenzji odżywki paznockiowej Eveline, 8 w 1 zabierałam się dosyć długo - chciałam ją porządnie przetestować i sprawdzić działanie - od początku byłam do niej sceptycznie nastawiona ponieważ nie darzę tej marki zbyt wielką sympatią. Przez dwa miesiące łykałam tabletki Biotebal - dzięki, którym stan moich paznokci był zdecydowanie lepszy, do kuracji dorzuciłam jeszcze odżywkę. I jestem bardzo zadowolona! Płytka powoli sie wzmacnia, odzyskuje ładny wygląd - dzięki tabletkom widzę jak odrasta zdrowa płytka - w tej chwili mniej więcej w połowie każdego paznokcia mam mały poziomy rowek - oddziela on stary paznokieć od nowego. Odżywka jako dodatek sprawiła, że paznokcie są wzmocnione jeszcze bardziej - dueat zapewnia im szybki wzrost, twardość i ładny wygląd - dodatkowo specyfik Eveline jest według mnie najlepszym topem z jakim miałam do czynienia! Wcześniej lakiery trwały na moich paznokciach dzień - dwa, w tej chwili wytrzymują nawet do 5 dni bez odprysków! Znalazłam chyba odżywkę idealną, za 11 złotych.

Jeśli macie bardzo łamliwe, rozdwojone paznokcie (rozwarstwianie się płytki było moim problemem numer 1, właśnie dlatego sięgnęłam po Biotebal) - spróbujcie takiej kuracji. Biotebal dostępny jest w aptekach za około 30 zł/miesięczna kuracja, odżywka natomiast kosztuje 11 zł. Po dwóch miesiącach faszerowania się lekiem widzę dużą poprawę, u fryzjera usłyszałam także, że mam mnóstwo nowych malutkich włosów. Odżywki używam od około miesiąca - przez 2 tygodnie używałam jej solo, codziennie nakładając nową warstwę - po 4 dniach zmywając i zaczynając od początku. W tej chwili Eveline służy mi jako lakier podkładowy.

Paznokcie pierwszego dnia kuracji odżywką, na środkowym paznokciu widać rozwarstwienie:


Po 14 dniowej kuracji, na pierwszym zdjęciu na golasa, na drugim z odżywką, która jak widzicie może służyć jako lakier - ma mleczny odcień:


Patrząc na zdjęcia pamiętajcie, że podczas stosowania odżywki wspomagałam się aptecznym specyfikiem Biotebal, poniżej możecie zobaczyć rowki o których pisałam:


Za jakiś czas, gdy rowki całkowicie znikną pokażę Wam jak wyglądają paznokcie - Biotebalu już nie łykam, od kilku dni zamaniłam go na Merz Special.
A jednak odżywka idealna czyli Eveline, 8 w 1.
Czytaj dalej...

54 komentarze:

  1. odzywka w Rossmannie będzie teraz za grosze- na pewno uzupełnie zapas. Biotebal własnie kończę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyliona taka dobra ... w polsce jestem za 10 dni pierwsze co to sie zaopatrze ;)
    A jakie pedzle polecacie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. moja mama sobie tez bardzo chwali te odzywki, ma ladne paznokcie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Rossmannie jutro promocja za 6zł z groszami:)Muszę wybrać się po nią koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ta odżywka to mój namber łan - nigdy nie miałam takich mocnych paznokci jak teraz :)
    u Ciebie na zdjęciach też widać efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba będę musiała przetestować ten duet. Moje paznokcie niestety uwielbiają się rozdwajać...

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba mam jakieś dziwne paznokcie, bo ta odżywka schodzi mi płatami z paznokci :D dlatego nie wyobrażam sobie jej używać jako topu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam odżywką Eveline tylko,że paznokcie mocne i lśniące jak diament - plus, bo naprawdę paznokcie są mocniejsze i ładnie się blyszczą, ale minus - lakier mi się na niej wogóle nie trzyma :/

    OdpowiedzUsuń
  9. CIekawa ta odzywa. jakoś nie moge wcale trafic na dobra

    OdpowiedzUsuń
  10. już tyle o niej czytałam, że jutro wyruszam po nią do Rossmanna, podobno odżywka diamentowa z Eveline również jest bardzo dobra - kupię chyba obie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zużyłam jedną buteleczkę i do tej pory mam spokój z paznokciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam 8w1, podeszłam do niej bardzo sceptycznie, ale warto było ją kupić, bo naprawdę pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetna na mnie rónież wywarłą pozytywne wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też ją bardzo lubię :)
    tą i jeszcze wersję z wapniem z tym, że da druga nie nadaje się pod lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też jestem jej fanką:)

    OdpowiedzUsuń
  16. stosowałam biotebal i byłam zadowlona. Teraz znów zamierzam. A Eveline 8w1 uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Łykam teraz Merz Spezial i jutro jest promocja w Rossmannie na te odżywki - 6,49 zł i mam zamiar wyposażyć się w tą i w diamentową.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ją lubiłam i przypadkowo wyrzuciłam, eh :/

    OdpowiedzUsuń
  19. mam i ja ! kupilam zaraz po Twoim tajemniczym wpisie :D czułam pismo nochalem , ze to będzie cuś !

    OdpowiedzUsuń
  20. wiele o niej dobrego słyszałam. Jest na mojej liście zakupów z Polski :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ją lubię i też widzę fajne rezultaty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny efekt :)
    Właśnie jutro idę po tą odżywkę do Rossmanna, bo jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wszyscy tak ją chwalą a ja używałam paznokcie twarde jak diament i też ok :D

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie recenzja innej odżywki Eveline, więc jak coś - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam Nail Tek - Foundation II :)

    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja stosowałam falvit dwa miesiące i nic. witaminy szły do organizmu ale nie paznokci.
    eveline mam w wersji sos. 3 tydzień i już powoli jest lepiej. chyba cos jest w tej odzywce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawa jestem czy ona jest najlepsza z wszystkich trzech czy nie.. bo miałam diamentową i efektów brak

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie też zaczyna działać.. całe szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jutro ta odżywka będzie z 6,29 zl - w Rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie ta odzywka sprawdza się od grudnia i moje paznokcie sa idealne!

    OdpowiedzUsuń
  31. tez mysle,ze ja sobie kupie chociaz tez jestem niezbyt dobrze nastawiona do niej

    OdpowiedzUsuń
  32. mam ją już na liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Na bank kupie teraz na promocji w rossmanie :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Również używałam tej odżywki. Nastawiłam się, że po 10 dniach - zgodnie z ulotką - będzie widać efekty. 10 dni stosowania wg ulotki minęło, efektów żadnych. Jednak spodobał mi się wygląd moich paznokci z jedną warstwą lakieru - takie mleczne, "czyste" i stosowałam go solo z jedną warstwą ok 4 dni, zmywałam i znów jedna warstwa. po miesiącu mam naprawdę grube paznokcie. rosną szybciej, ale nie jakoś spektakularnie. Najważniejsze, że się nie łamią :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja miałam odżywkę diamentową i niestety nie sprawdziła się, moje paznokcie były w stanie opłakanym. Teraz jestem już po kuracji Ha-pantotenem i NailTekiem i jest super :) a od przyszłego tygodnia zaczynam Merz Spezial. Wcześniej też już je brałam i zawsze było super, więc polecam go szczerze.

    OdpowiedzUsuń
  36. dla mnie ta odżywka to absolutny hit i jedyna odżywka, która radzi sobie z moimi paznokciami - dzięki niej pierwszy raz miałam ładne, długie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. kurcze, chyba będę musiała się na nią w końcu skusić!

    OdpowiedzUsuń
  38. też chyba takową zakupię:)dziękuję za recenzję:)pzdr

    OdpowiedzUsuń
  39. ja jutro zapoluję na Evelinkę w Rossmannie.. dobra cena, to zaryzykuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi ona nie daje żadnych rezultatów:( Ale chociaz niedroga.Mysle,ze tabletki tu duzo pomogły

    OdpowiedzUsuń
  41. też łykam MS! jestem ciekawa, czy da u Ciebie jakieś rezultaty... ja liczę bardziej na poprawę stanu moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. W Biotebal chyba powinnam i ja się zaopatrzyć. Ale jeśli chodzi o 8w1 to używam jej jako baza i szczerze, wcale nie przedłuża trwałości lakierów ;/ przynajmniej u mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie też ta odżywka naprawiła paznokcie, ale za to zepsuła skórki. Chociaż i tak już jej nie oddam nikomu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. u mnie się nie sprawdziła, chciałam pazury wzmocnić a tu efekt przeciwny, strasznie mi się zaczęły rozdwajać a skórki masakra jakaś! ;/

    OdpowiedzUsuń
  45. Mnie bardzo bolą po niej paznokcie, do tego wyskoczyły mi czarne wybroczyny pod płytką. Uważajcie drogie Panie. Nie jestem jedyną ofiarą tej odżywki. Owszem paznokcie urosły , teraz jednak boję się że zejdą i nie mam grzybicy bo byłam już u dermatologa. Poczytajcie na innych forach ile osób ma podobne problemy.

    OdpowiedzUsuń
  46. jawlasnie ją zakupilam ale chyba wyrzuce do smietnika , kolezanka z pracy mi polecila najgorsze ze kupilam dwie ale trudno ...moze bede mogla oddac do sklepu...ale fakt paznokcie tez mnie zaczely bolec wiec zmylam ,..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...