13 czerwca 2012

Domowy zestaw do pielęgnacji stóp.

Post jak myślę bardzo na czasie - czas sandałków, klapeczków, japonek i innych nastał już tygodnie temu, przynajmniej w niektórych częściach Polski (u mnie od kilku dni ciągle pada), o swoje stopy dbam bardzo przeciętnie w zakamarkach mojego domu, a dwa razy w roku maszeruję do pani, która robi pedicure profesjonalnie.


Mój zestaw do stóp składa się aktualnie z czterech produktów:
- Stara Mydlarnia - Solanka borowinowa z masłem Shea i błotem z Morza Martwego
- Farmona, Tutti Frutti - Sól z płatkami
- Joanna, Fruit Fantasy - Gruboziarnisty peeling, w tej chwili korzystam z wersji jabłkowej
- Flos - lek, Rodzinny krem ochronoo - pielęgnacyjny



Sól oraz solanka przeznaczone są do kapieli stóp i zmiękczenia naskórka. Peeling sprawia, że skóra staje się gładka, a krem jest zwieńczeniem szybkiej pielęgnacji. Kosmetyki, które wybrałam kosztują niewiele - może oprócz Solanki, której cena wynosi 22 złote, ale tak naprawdę to jest przeznaczona do kąpieli całego ciała - ja natomiast zdecydowałam, że jej przeznaczeniem będą właśnie stopy.

Może macie jakieś sprawdzone przepisy na domowe peelingi przeznaczone do stóp lub jakieś tajemnicze triki kosmetyczne, które sprawiają, że skóra jest gładka?
Domowy zestaw do pielęgnacji stóp.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. widzę kolejny ciekawy produkt ze starej mydlarni, chyba w końcu muszę poczynić u nich jakieś zakupy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robie w domu bardzo podobnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja do stóp polecam sole z Biedronki - wypróbowałam już chyba wszystkie, moje ulubione to lawenda i oliwka; jeśli chodzi o peeling to moim faworytem jest delia z miętą wodną; nawilżenie ziaja - taka pomarańczowa seria.
    Uwielbiam mus do ciała z tej serii co ty masz sól - zapach wymiata :)(farmona)

    OdpowiedzUsuń
  4. sandałki srałki, pierwszy raz wyszłam w płaskich butach i zrobiły mi tragedię, paski mnie obtarły, zrobiły stopy Chrystusa, mimo że rozmiar idealnie dobrany :( lubię sól z BingoSpa, fajnie odświeża, no i leczy wszelkie wypadki przy pracy!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie żaden peeling tak nie zadziała jak tarka. Niestety. Na noc dużo kremu a najlepiej - czyste masło shea - działa super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja słyszałam, że peeling zrobiony z gruboziarnistego cukru i kawy mielonej działa na stopach cuda, ale nie próbowałam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyda mi się ten post ,ponieważ mam strasznie suchą skórę na stopach, i oczywiście rady czytelniczek również:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja natomiast polecam wazelinę na stopy i skarpetki na noc. Rano wstaniecie z niemowlęcymi stópkami!
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Sól Farmony wygląda bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie dobry pomysł z tym peelingiem z Joanny, któż powiedział że na peelingu musi pisać do stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  11. po peelingowaniu lubię wtrzeć w stopy olejek z dodatkiem panthenolu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam sol do kąpieli frutti

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo tak! Ja również polecam kawę z cukrem. Nie tylko na stopy, ale również do całego ciała. Skórka gładka gwarantowana!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...