18 czerwca 2012

Dior Addict, Eau Sensuelle.

Rodzina zapachu Addict marki Dior powiększyła się - do Eau Fraiche i Eau de Parfum dołączyła najmłodsza siostra - Eau Sensuelle: kwiatowa i zmysłowa, pełna harmonii i blasku.


Dior Addict, Eau Sensuelle to harmonijna i delikatna, zmysłowa woń kwiatowa. Zapach, który skomponował François Demachy, jawi się jako świeży bukiet kwiatowy, absolut i esencja róży wspólnie pobrzmiewają w nucie głowy zapewniając łagodne i obiecujące otwarcie kompozycji. Nuta serca przyznaje właściwe miejsce esencji z róży i jaśminowi, ukazując kontrast słodkiej świeżości. Nuta bazy odkrywa łagodną zmysłowość oraz równowagę między wonią białego piżma i cedru, oba równocześnie zdecydowane, a jednocześnie łagodne.

Miałyście już okazję poznać najnowszy zapach Diora? Jestem bardzo ciekawa jak go odebrałyście?
Dior Addict, Eau Sensuelle.
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. z tego co wiem, i niuchałam, to dopiero niedawno miałam przyjemność poznac Addict to life i zapach nie przypadł do gustu. Z Addict uwielbiam Shine!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie , ale jutro idę na zakupy więc wstąpię do douglasa żeby go poniuchać

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie wąchałam jeszcze :P ale zdjęcie jest piękne.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam i nie wąchałam :)
    ale opakowania mają piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę niuchać na dniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Addict 2 zmienia teraz nazę na Addict Eau Fraiche ale zapach zostaje ten sam

    OdpowiedzUsuń
  7. addict 2 mnie po prostu zniewoliła <3 jest cudowna, wspaniała, brak mi słów! czy ten zapach o którym mówisz, to jakaś nowa nuta zapachowa?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie :) ale już go czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Generalnie rzecz biorąc to Eau Sensuelle zawiera tę samą kompozycję zapachową co wersja To Life. :)

    Niestety do klasycznego Addicta im daleko. Gdyby nie nazwa to w życiu bym nie powiedział, że Eau Sensuelle ma coś wspólnego z Addict.

    OdpowiedzUsuń
  10. MAM !! kupiłam dzisiaj ;-) jest wyjątkowy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...