7 czerwca 2012

Czwartkowa cielesna rozpusta.


Dzisiejszy dzień jest dniem, gdy wszystko płynie wolniej, ludzie są rozleniwieni, można chwilę odpocząć, zrelaksować się albo zrobić sobie domowe spa!:) Mój czwartkowy zestaw poprawiający nastrój to:
- dr Irena Eris, Spa Resort Hawaii - cudownie pachnący balsam do ciała, który sprawia, że skóra jest aksamitnie gładka. Niestety już jest na wykończeniu :(
- Pat & Rub, balsam do rąk o zapachu Kokosa i Trawy Cytrynowej - lekki, nawilżający produkt o soczystym aromacie.
- TBS, olejek shea do pielęgnacji ciała, włosów, twarzy - nieziemsko i długotrwale pachnie, odrobina wystarczy, aby dokładnie odżywić np. dłonie.
- i na koniec MAC czyli blink blink w płynnym wydaniu - To The Beach Body Oil, Seaside.

Jak dzisiaj siebie rozpieszczacie?
Czwartkowa cielesna rozpusta.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. krem do rak musi miec boski zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten olejek z TBS musi być cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z Bellą :) Ja spędzę dzień na czytaniu książki i piciu pysznej mrożonej kawki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooohh dzieki za inspiracje i kopa w zadek ! poki co porozpieszczalam sie praniem ,odkurzaniem i gotowaniem obiadu ,ale w tej chwili mówię dość ! Ide zaraz do łazienki i porozpieszczam się też !
    A co ! :D
    W ruch pójdzie jakis pachnący żel ,a po nim NUXE olejek , ktory kocham od lat .Na koniec lekki letni make up :)

    Ale wczesniej .... pachnąca kawa !

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też się dziś rozpieszczam! coś dla włosów: maska z miodu i oleju z pestek winogron, dla twarzy: peeling cukrowy i depilacja brwi pastą cukrową. dziś na słodko ; )

    kusi mnie ten olejek z TBS, ale cena powala...

    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak dzisiaj bardzo leniwie;) i w oczekiwaniu na Euro:P

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak te olejki TBS sa bardzo apetyczne .Choć cena nieco przeorana ,ale może tak jest z nowościami .Jakas promocja w końcu może sie trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. boska rozpusta.. ja niestety zaraz będę sie rozpuszczać szykując do pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. MAC musi wyglądać przecudnie na skórze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja także za chwilę zabieram się za zrobienie sobie małego spa :) a obejmuje ono: manicure, pedicure, maseczka z Ziaji, olejowanie włosów i balsamowanie ! to zawsze poprawia humor :)

    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten krem do łapek i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak, wypadałoby coś zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  13. No, zestaw świetny. Ja chyba zafunduję SPA moim stopom i troszkę je rozpieszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm, ciekawe kosmetyki.:)
    Ja zrobię sobię dłuuugą, pachnącą kąpiel w olejku w wannie. Następnie maseczka, balsamy i nie wiadomo co jeszcze. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pieszczoszek z Ciebie Agatko:)ja pomalowałam paznokcie, zrobiłam maseczkę nawilżającą i byłam na spacerku z mężem i psem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusi mnie balsam z Pat & Rub :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ps. zapraszam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa olejku TBS, czytałam Twoją recenzję i zdecydowanie muszę go dobrze obadać przy najbliższej wizycie w sklepie:) dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...