9 maja 2012

W końcu mam fryzurę!:)


Obiecywałam Wam kiedyś, że będę uczyła się tworzyć fryzury i jakoś do tej pory niekoniecznie mi to wyszło, ale ale! - mam dla zdjęcia upięcia, którą w weekend zrobiła mi Ewa (dziękuję!), nosiłam ją cały wieczór i następny dzień ponieważ szkoda mi było rozplatać tak piękne warkocze. Oczywiście, że nie wiem jak zrobiła tą fryzurę, ale podoba mi się bardzo bardzo! I wiecie co? Następnym razem pokażę Wam coś, co sama skonstruowałam na swojej głowie!

W końcu mam fryzurę!:)
Czytaj dalej...

36 komentarzy:

  1. Agata, ale musisz mieć długie włosy, żeby aż taki warkocz z nich upleść! Dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ;D
    do mnie przemawiają wszystkiego typu dobierańce, które też jakoś próbuje na mojej głowie upleść z różnymi czasem efektami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piekna! nie umiem takiej zrobić:( w sumie.. prócz kucyka nie umiem żadnej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie upięcia :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to naprawdę prześlicznie kochana, uwielbiam oglądać upięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna ta Twoja fryzura Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są takie kobiece fryzury:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zaplatńce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. coś pięknego. :) uwielbiam wszelkie warkocze, kłosy, wianuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie :) ... bardzo mi sie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  11. i like the way you express your own ideas here.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna, też raz sobie zrobiłam podobną, ale mam okrągłą buzię i mi nie pasowała :DD

    Buziak;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna fryzurka. Chciałabym umieć taką zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko sliczna:) A Ty nie przyciemnilas włosków?:D

    OdpowiedzUsuń
  15. 4 preimiere, dziekuje! nie przyciemnialam nic:) moze tak na zdjeciu wyszly? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie, strasznie pracochłonna ta fryzurka musi być :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tego, co widzę, to Agata ma nie tylko nosa, ale i zdolne rączki.

    :D Ja czegoś takiego nie potrafiłabym zrobić, choć muszę się pochwalić, że nabyłam zdolność robienia dobierańca na grzywce. :D Niestety mój talent ogranicza się tylko do tego jednego, małego warkocza, ale i tak się cieszyłam, gdy mi wreszcie wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Na miniaturce myślałam, że to jakiś oryłek czy krukowy :D Jak pióra wyglądało :D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ladne upiecie! czekam na Twoje dzielo

    OdpowiedzUsuń
  20. jak sie spotkamy nastepnym razem to zrobie ci inne cuda wianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię takich upięć, ale czekam na Twoje propozycje, bo może one okażą się ciekawsze?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...