17 maja 2012

TAG: Wiem, co jem!

Dziękuję Cammie oraz Izie za otagowanie!


ZASADY:
1. Napisz, kto Cię otagował i przedstaw zasady.
2. Zamieść banner i odpowiedz na pytania.
3. Otaguj kolejne 5 osób.

PYTANIA:
1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
- Staram się, ale nie zawsze mi to wychodzi. Za dużo pokus na mnie czyha!
2. Cz zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
- Dużej ilości soli, glutaminianu sodu, żelatyny wieprzowej.
3. Jesz dużo owoców i warzyw?
- Tak! Staram się codziennie.
4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
- Oczywiście, że tak - jakieś milion razy i pewnie nigdy nie skończę:)
5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
- Generalnie tak, aczkolwiek bywają dni, kiedy najchętniej zakopałabym się pod kołdrę i przespała cały dzień. Na chęciach się kończy ponieważ Jagoda mi nigdy w życiu na to nie pozwoli!
6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
- Tylko jedna? Ja lubię prawie wszystko i dużo!
7. Czy lubisz gotować?
- Bardzo lubię, piec także.
8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
- Napoje gazowane, zbyt dużą ilość słodyczy. Dlaczego? Bo nie są zdrowe!B 9. Czego nie możesz przełknąć, a co mogłabyś jeść cały czas?
- Nie jestem w stanie zmusić się do zjedzenia szpinaku, próbowałam wiele razy i nie udaje się. A codziennie mogłabym jeść pesto, sałatki, surówki, ciepłe bagietki.
10. Ile posiłków jesz dziennie?
- Zazwyczaj trzy. Jeśli mam mało czasu zdarzają się dwa, bardzo rzadko jeden. 11. Wypijasz odpowiednią ilość wody? (min. 8 szklanek dziennie)?
- Nigdy w życiu ponieważ nie lubię niegazowanej wody i nie jestem w stanie wypić nawet dwóch szklanek!

Kogo taguję? Oczywiście, że Was wszystkie! Koniecznie dajcie znać, gdy odpowiedzie na tag - jestem bardzo ciekawa Waszych jedzeniowych zwierzeń:)!
TAG: Wiem, co jem!
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. Oj, ja chyba nie odpowiem na ten tag, bo aż wstyd mi teraz za moje złe żywieniowe nawyki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Beauty, na pewno nie jest tak zle:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak jak Beauty ;) Niestety... Też lubię dobrze zjeść :) Ale od słodyczy wolę przysłowiową ''kiełbasę'', czyli wszelkie makarony, pizze, zapiekanki :-) Dla mnie to raj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agata: serio :D Bella: ja do tego dołożyłabym jeszcze słodycze i wszelkie fast foody z Mc'D i KFC na czele :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się otagowana, bo bardzo mi się pytania podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. kolrokowana, to czekam na tag u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie ten tag, juz na niego odpowiadalam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja moje "wiem co jem" zaczęłam od owsianki na śniadanko. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
    - Tylko jedna? Ja lubię prawie wszystko i dużo!

    to tak jak ja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że można rozmawiać o czymś innym niż o tym, "ile posiłków jesz". Jakie to ma znaczenie? Zresztą trzy, dwa albo tylko jeden posiłek to zdecydowanie za mało.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...