9 maja 2012

Pora na manicure: Hean, Colour Obsession 297.


Wczoraj pokazywałam Wam zielony pedicure, a dzisiaj pora na zielono - niebieski, nieco turkusowy manicure. Noszę go od trzech dni i odpryski pojawiły się, ale nie zabezpieczyłam lakieru żadnym preparatem nawierzchniowym więc trwałość uznaję za całkiem w porządku. Na paznokciach gości odcień 297 Colour Obsession, polskiej marki Hean. Bardzo lubię lakiery do paznokci tej firmy za bardzo przystepną cenę i dobrą jakość oraz oczywiście za piękne kolory!


Jak Wam podobają się moje prawie lazurowe paznokcie? Zdjęcia w innym świetle możecie zobaczyć tutaj.
Pora na manicure: Hean, Colour Obsession 297.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. Słabo widać kolor w tym świetle :(

    OdpowiedzUsuń
  2. zgodzę się z przedmówczynią, ale i tak kolorek mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam dziewczyny, myślałam, że będzie bardziej widoczny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ee tam, coś tam widać :) lakier znam i lubię :)
    a kolorystycznie pewnie pasuje Ci do ostatniego pedicure'u :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolorek ale wczorajszy OPIk zauroczył mnie o wiele bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny :)
    Polubiłam się i ja z lakierami Hean

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolorek :) Świetnie się prezentują!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielonego jeszcze żadnego nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie rewelacja, a i pazurki mimo, że krótkie, to fajne. Ja nie wiem, co mi odbija, ale u każdej bloggerki chwalę krótkie (zadbane) paznokcie. Fajnie wyglądają, są wygodne, a poza tym, to ja jestem zbyt leniwa, żeby takie mieć-nie chce mi się skracać swoich. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny turkus :) a lakiery prawda przyjemne są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się na paznokciach. Może jakieś inne propozycje?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...