19 maja 2012

Organique, Cukrowy Peeling do ciała Jabłko i Rabarbar.


Jabłko i rabarbar? Bardzo lubię, kilka dni temu robiłam nawet ciasto z rabarbarem i kokosem - więc recenzja cukrowego peelingu Organique jest jak najbardziej aktualna i na czasie. O polskiej marce pisałam Wam już kilkakrotnie i nic się nie zmieniło - nadal ją bardzo cenię i lubię, a kilka dni temu dowiedziałam się, że kolejne produkty marki otrzymały certyfikat Viva - są przeznaczone dla wegetarian i wegan (do listy dołączyły żele i balsamy z serii Botanic Garden). Surowce zastosowane w produktach Botanic Garden wspomagają codzienną walkę z negatywnym wpływem zanieczyszczonego powietrza i doskonale odpowiadają na potrzeby każdej, nawet najbardziej wymagającej skóry. Bezpieczna formuła i lekkie konsystencje w postaci aromatycznego żelu, soczystego peelingu i aksamitnego balsamu są przyjemne w aplikacji i nie powodują obciążenia skóry. Jak sprawuje się peeling, który posiadam?



Kosmetyk wygląda jak smakowita, koralowa galaretka - ślicznie, owocowo pachnie i ma poręczne opakowanie. Dobrze usuwa naskórek i sprawia, że skóra staje się gładka, nawilżona i aromatyczna. 200 ml kosmetyku wysarczy na zaledwie kilka użyć, a cena jest dość wysoka (bez promocji kosztuje niemal 60 zł) - jestem w stanie jednak zrozumieć, że naturalne składniki są droższe zatem i cena jest w większości przypadków adekwatna do jakości jaką otrzymujemy, warto szukać przecen i promocji w salonach - można wtedy ustrzelić prawdziwe perełki za niewielkie pieniądze. Czy polecam? Uważam, że owocowy peeling jest wart uwagi - sprawia, że ciało jest zdecydowanie piękniejsze więc jeśli będziecie miały okazję go przetestować myślę, że spełni Wasze oczekiwania.


Już nie wiem który raz Wam to piszę, ale robię to znowu - moim absolutnym hitem marki Organique jest seria Eternal Gold o której pisałam Wam w tamtym roku.
Organique, Cukrowy Peeling do ciała Jabłko i Rabarbar.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. dosyć drogi, ale raz na jakiś czas można poszaleć :) zwłaszcza jak jest to takie smakowite owocowe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudnie, tylko ta cena trochę odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi smakowicie. Dziś u mnie na blogu też rabarbar- ale w wersji ciasta z budyniem czekoladowym. Twoje ciasto z kokosem i rabarbarem też brzmi smakowicie.

    A rabarbar z jabłkami powstanie niebawem i w mojej kuchni- kolejne 1,5 kg rabarbaru i drugie tyle jabłek czekają

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakie opakowanie smakowite! :D Te soczyste jabłuszko od razu przyciąga uwagę.
    Jednak cena od razu odstrasza-przynajmniej mnie. Szkoda, bo nie dość, że organiczny, to jeszcze taki zapaszek i dobre działanie-jednak jak na taką pojemność, nie byłabym w stanie tyle zainwestować w ten kosmetyk. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi cudownie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcialam powiedziec ze za drogi ale wlSNIE mi sie przypomnialo ze niedawno kupilam peeling z Soap and Glory za 14 Euro ehhh, aczkolwiek teraz preferuje zwyczajny domowy peeling kawowy zwlaszcza ze uwielbiam kawe ale czasami fajnie zaszalec wlaszcza jesli jest to zapach ktory wprawia nad w pozytywne wibracje pozdrawiam:_)

    OdpowiedzUsuń
  7. produkty organique sa fantatyczne )

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że warto spróbować produktów tej marki.
    Zastanowię się, czy nie kupić np.: kremu itp.

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi mieć fantastyczny zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam go ostatnio przyjaciółce na urodziny, jest naprawdę zadowolona! Na Organique nie mogę złego słowa powiedzieć, co testuje okazuje się strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubie ta marke:) Ale Eternal Gold mi niebardzo przypasowala ale to cudo brzmi zachecajaco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet nie chcę sobie wyobrażać jak fantastycznie to to musi pachnieć ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się fajny, ale cenowo nie moja półka. Zapach pewnie piękny, ale po co, skoro za kilka złotych można mieć peeling kawowy, który chyba jest najskuteczniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mm coś fajnego..mmm ciekawe jak pachnie ?

    OdpowiedzUsuń
  15. możesz podac inci, niestety nie mogę znalezc w internecie

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Organigue,niedługo też zrobię recenzję z kilku ich produktów:)Ten peleng ma takie zapach że chciało by się zjeść:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie w sklepie kosztuję 41zł:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...