2 maja 2012

MAC - Hey, Sailor! Swatche letniej kolekcji.

Dzisiaj mam dla Was obiecane swatche kilku produktów z nowej kolekcji MAC Hey Sailor! Nie zdążyłam wszystkich użyć na tyle, aby napisać recenzję, będę mogła to zrobić za jakiś czas - muszę przyznać jednak, że pierwsze wrażenie jest baaaardzo zadowalające - szczególnie jeśli chodzi o kredki, olejek oraz puder.

Highlighting Powder Crew - rozświetlający puder do twarzy:



SunTints SPF20 LiquidLipBalm Sea Mist: - balsam do ust:




EyePencil Emerald Sea, EyePencil Handforged - kredki do oczu:





To The Beach Body Oil, Seaside - Rozświetlający olejek do ciała:






Olejkiem jestem zachwycona - nie mogę doczekać się chwili, gdy chociaż odrobinę będę opalona i zaaplikuję na siebie tyle migocących drobinek! Kredki - obydwie wytrzymały około 8 - 10 godzin bez poprawek - używałam ich w naprawdę ekstremalnych warunkach (milion stopni w cieniu). Jeśli chodzi o puder i balsam do ust - musicie poczekać, chciałabym pokazać je na twarzy/ustach i zdać pełną relację. Spodobał się Wam któryś z moich łupów?

MAC - Hey, Sailor! Swatche letniej kolekcji.
Czytaj dalej...

33 komentarze:

  1. Ten puder jest tak piękny, że aż szkoda go używać żeby nie zniszczyć wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  2. olejek świetny, mnie już nawet trochę złapało slońce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się wszystko podoba, zwłaszcza olejek i kolory kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudowne opakowania...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, balsam do ust wygląda strasznie zachęcająco!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozświetlający olejek do ciała - uwielbiam takie gadżety ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie drobiazgi cudne, a olejek daje niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ajc, jakie to wszystko kuszace <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo spodobal mi sie ten olejek i kredki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejek .Kredka w brąziku tez :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Hurrraaa! Nic mi się nie podoba! (Poza designem opakowań). : )

    OdpowiedzUsuń
  12. te kredki są piękne *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozświetlacz wpada mi w róż hmmmm
    Błyszczyk mi się podoba :)
    A olejek? hmmm mi on wygląda na bratnią duszę tego z Sephory a tego to nie lubiłam prze-okrutnie bo mi się kumulował w załamaniach reki czy szyi brrrr

    OdpowiedzUsuń
  14. olejek daje świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się wszystko oprócz kredek- po prostu nie moje kolory;)
    Olejku bym pewnie nie przygarnęła, bo dwa czekają na zużycie, które pewnie nie nastąpi, tak są wydajne (nuxe i TBS).

    Za to kredki wytrzymujące milion stopni w cieniu- kurde, nie przelewki:D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. olejek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolekcja wygląda bardzo imponująco :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ten puder mnie ciekawi ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. kusi mnie jeszcze ta zielona kredka i zielony cień, który pokazywała Krzykla, hmmmmm.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Olejek swietnie sie prezentuje :) moze w przyszlosci jakas recenzja?? Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozswietlacz subtelny widac:)
    Olejek bajecznie sie prezentuje, chyba taki a'la Sisley:)
    Mnie ta kolekcja chyba mniej porywa ale moze zmienie zdanie jak zobacze ja na zywca?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja sama nie wiem czy mnie coś zachwyca :) ten olejek do ciała fajny, ale czy bym go używała? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o ranyyyyyyyyy jaki fantastyczny olejek, jestem zadziwiona, że MAC wypuścił taki dopust ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie, ten olejek jest troche zbyt intensywny. Wolę coś stonowanego. A kredki i puder wydają się naprawdę genialne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Rany, dlaczego ja mam do najbliższego MACa 200km... Gdzie tu jest sprawiedliwość...

    OdpowiedzUsuń
  26. Interesujący kosmetyk. Może go kupię. czekam na kolejne artykuły.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...