16 maja 2012

Kulinarnie: Makaron z serem kozim, czosnkiem niedźwiedzim i warzywami.

Uwielbiam wiosnę za te wszystkie świeże warzywa, zioła i miliony kolorów! Wczoraj wyciągnęłam z lodówki warzywa, które miałam, z ogródka mama przyniosła liście czosnku niedźwiedziego, lubczyk oraz pietruszkę. Wszystko pokroiłam, dodałam ser kozi z kolorowym pieprzem - ręcznie wyrabiany! Tak, tak w Zamościu można taki ser dostać i jest przepyszny! (dzisiaj dwie sztuki pojechały kiurierem do mojej Anki do Wrocławia). Na obiad zjadłam najpyszniejsze danie od nie wiem kiedy - wciąż nie mogę uwierzyć, że będąc tutaj, u rodziców na wyciągnięcie ręki mam tak dobre jedzenie i przede wszystkim świeże. Zaczynam dochodzić do wniosku, że chyba mogłabym zamieszkać nawet na wsi!




A już niedługo będą truskawki!!!
Kulinarnie: Makaron z serem kozim, czosnkiem niedźwiedzim i warzywami.
Czytaj dalej...

33 komentarze:

  1. Aż mi zaczęło burczeć w brzuchu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglad acudownie! mam tylko taki problem ze smak sera koziego jest tak intensywny ze trudno mi sie z nim przeprosic... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja taka głodna jestem:( hehe Chętnie bym zrobiła i spróbowała coś takiego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszystko co jest z makaronem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda pysznie, ja dziś miałam naleśniki z kurczakiem, warzywami i serem fetą. palce lizać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda cudownie...
    U mnie dzisiaj było truskawkowe śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ser mnie nie przekonuje;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Pychota! Uwielbiam zioła i warzywa, zwłaszcza te z ogródka, ja mieszkam w bloku, ale na szczęście mój mężczyzna ma ogród i mogę podjadać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zgłodniałam :) Na wsi wszystko ma inny smak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ser kozi jest dobry? Jaki ma smak? Lubię jeść sery różnego rodzaju, więc pytam, bo może spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam makarony. Wcinałam je ostatnio we Włoszech na milion sposobów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooooo smaczneeeeeeee juz to widze :D chyyyyba zrobie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jak to pysznie wygląda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. polecam czosnek niedźwiedzi z białym serem. :) Królował u mnie na śniadaniu Wielkanocnym

    OdpowiedzUsuń
  15. mhmmm... Bärlauch :D uwielbiam... makarony tez :)

    OdpowiedzUsuń
  16. z mieszkaniem na wsi to niektórym z wiekiem przychodzi ;) ja kilka lat temu to tylko miasto sobie wyobrażałam, TYLKO! a teraz, pffff, mogę mieszkać wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam , ale to pysznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ostatnio jakieś niewytłumaczalne gastro i straszną ochotę na coś innego, a Ty mi tu z takimi fotami zasuwasz niedobra Ty ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Olfaktoria , bardzo dobry - lekko twardy, lekko slony - moj jest z dodatkiem pieprzu kolorowego. Ma intensywny smak, ale nie jest tak slony jak np. feta lub bez smaku jak mozzarella;)

    OdpowiedzUsuń
  20. tak na noc mi takie pyszności pokazujesz :P

    OdpowiedzUsuń
  21. suuuper , ale widzialas to ? http://farizah-lubin.blogspot.com/2012/05/zlot-dolnoslaskich-bloggerek-1-lipiec.html tu juz sie cos organizuje dziwnego ;) wstepnie sie wpisalam tam ale mozemy cos organizowac jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. też czekam na truskawki ^^

    Myślę,że ten szampon się sprawdzi, nie plącze włosów, po myciu nie są tępe. Oczywiście odżywka wskazana, ale spiesząc się nie zawsze mam tą chwilę, więc i bez niej włosy są gładkie i dobrze się układają. Spróbuj, nie kosztuje tyle, by w razie co żałować,że nie przypadł Ci do gustu. Ale ze swojej strony, myślę,że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ten przepis, jak tylko skończę karmić piersią na pewno go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. już są truskawki, plastikowe ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślinię się do monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyśmienite! aż mi ślinka leci ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...