16 maja 2012

A jednak kupiłam! Eveline, odżywka 8 w 1.

Od dawna nie było na blogu recenzji lakierów do paznokci - już wyjaśniam dlaczego. Skarżyłam się mnóstwo razy na stan moich paznokci i w końcu zdecydowałam się interweniować, od półtorej miesiąca łykam tabletki Biotebal, które zawierają biotynę odpowiedzialną w naszym organizmie za stan paznokci, włosów i cery. Dodatkowo codziennie używam odżywki do paznokci Eveline, 8 w 1 - bardzo się przed nią broniłam ponieważ nie darzę tej marki wielkim zaufaniem i ich pewne działania w sieci dotyczące bloggerek skutecznie mnie zniechęciły. Wiele z Was pisało jednak, że odżywka jest w stanie zdziałać cuda więc zacisnęłam zęby i wydałam 11 złotych na tenże specyfik. W chwili obecnej nie jestem w stanie napisać Wam czy działa ponieważ używam jej dopiero niecałe 10 dni, ale przygotuję dla Was już niebawem recenzję całej kuracji czyli tabletek i odżywki.



Jedyne, co mogę w tej chwili napisać o odżywce na pewno to to, że masakrycznie wysusza skórki dookoła paznokcia, ale z tym myślę, że jestem w stanie sobie poradzić jak tylko doprowadzę panzokcie do względnego porządku.
A jednak kupiłam! Eveline, odżywka 8 w 1.
Czytaj dalej...

43 komentarze:

  1. Moja ulubiona z Eveline to SOS dla kruchych i łamliwych paznokci; Inne mi pazury zmasakrowały :/

    OdpowiedzUsuń
  2. jamapi, prosze Cie nie strasz mnie :) mam nadzieje, ze mi nie zmasakruja!
    a powiedz proszcz jeszcze czym sie objawialo to zmasakrowanie - chodzi o rozdwajanie, lamliwosc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie zauważyłam suchych skórek , świetnie utwardza i wzamacnia pazurki!

      Usuń
  3. Wysuszenia skórek nie zauważyłam jednak co do wzmocnienia i porostu paznokci jestem mega zadowolona , w końcu mam długie i nierozdwajające się paznokcie. Jednak przede wszystkim systematyczność w stosowaniu. Używałam sporadycznie często zapominałam i nic się nie działo. Teraz używam za każdym razem solo albo jako lakier podkładowy i rezultaty są super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi on też nie pomogła,choć pokładałam w niej wielkie nadzieje.Też zaczęłam brać witaminki i ta odżywka, po prawie miesięcznej kuracji witaminowej zazwyczaj paznokcie zaczynały wyglądać, tymczasem nim trochę odrosną,łamią się jak oszalałe. Nie wiem o co kaman ,odstawiłam ją zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio pisałam o niej. U mnie doprowadziła pazurki do ruiny :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pepper, czytalam ja wlasnie u Ciebie pare dni temu i troche sie przestraszylam:)


    Saharu, bardzo sie ciesze! Mam nadzieje,ze mi tez.

    Iwona ja, ja tez wlasnie biore razem z tabletkami, mam nadzieje, ze efekty beda dobre.

    kobra, jesli mi pomoze tez bede jej uzywala jako lakier podkladowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że Ci służyć będzie tak samo jak mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupilam w zestawie z pudrem i tuszem...
    biedronkowy zestaw
    jednak u mnie nie dziala ta odzywka tak jak powinna
    wysusza skorki
    i paznokcie... mi sie rozdwajaja :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Klaudia, ja szukalam w Biedrze tych zestawow, ale niestety juz nie bylo.
    Szkoda, ze u Ciebie sie nie sprawdzila:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, że ta odżywka strasznie wysusza skórki. Ale na opakowaniu z tego co pamiętam pisali, żeby zabezpieczać skórki olejkiem podczas stosowania odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agata rozdwajały mi się jeszcze bardziej :/ Łamały okropnie ... Nie byłam w stanie ich 'w ogóle 'wyhodować' ... To samo było u mnie z diamentową, ale z tego co czytam na blogach to jestem w mniejszości, choć nie odosobniona ;)
    Ta S.O.S. 'kruche łamliwe paznokcie' już dwa razy uratowała moje ogryzki przez kompletną masakrą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie było potrzebne sporo czasu zanim zauważyłam efekty.teraz jest ok, ale boję się, że jak odstawię odżywkę, paznokcie znów będą się tak strasznie rozdwajać...

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest geniusz w butelce kochana :) to co robi z paznokciami to cuda, gorzej ze skórkami i nie przestrasz się, jak Cię kiedyś zaczną boleć paznokcie po pomalowaniu - mi się to po jakimś czasie sporadycznie zdarza...
    problem z tą odżywką jest taki, że po jej odstawieniu (ja ją stosuje jako bazę pod lakier) paznokcie powoli zaczynają wracać do pierwotnego stanu niestety..

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysuszenie i stwardnienie skórek przy odżywkach zawierających utwardzacze to standard. Dlatego producenci często na opakowaniach piszą ostrzeżenie, aby podczas nakładania omijać skórki, ewentualnie zabezpieczyć je kremem lub olejkiem, podczas nakładania odżywki. Możesz też użyć wilgotnego wacika, aby zdjąć to co ewentualnie dostało się na skórki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, tak mnie mobilizujesz, zeby pojsc do jakiejs apteki i kupic cos na paznokcie, bo moje po akrylach sa takie biedne, ze lamia sie i pekaja, wzdluz, szerz i poprzek (nie przesadzam!!!).
    poprosilam o odzywke diamentowa tez eveline...
    czekam na relacje z calej kuracji i czy pomoglo!

    OdpowiedzUsuń
  16. 8 w 1.. Szaleństwo ;) daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestem jak u Ciebie się sprawdzi ta odżywka, u mnie nic specjalnego niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie się ta odżywka nie sprawdziła, podobnie jak diamentowa tej samej firmy. Obie nie wzmocniły paznokci, spowodowały tylko większe łuszczenie - po prostu odpryskiwały u mnie razem z wierzchnią warstwą paznokci, masakra po prostu :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Radzę skórki zabezpieczyć oliwką :) Problem się rozwiąże. Odżywka bardzo wzmocniła moje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tę 8w1, wcześniej miałam 'twarde jak diament'-coś takiego. :D Obie są świetne jak dla mnie. :)

    Życzę szybkiego powrotu do formy agatkowym paznokciom!

    OdpowiedzUsuń
  21. a mi meeega pomogła, więc wszystko zależy, wiadomo!;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam systematyczności do takich dobroci, czasami używam pod lakier żeby się płytka nie odbarwiła :D

    Powodzenia w ratowaniu pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wazelinka na skórę wokół paznokci i odżywka daje radę nie wysuszając skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja slyszałam o tej odzywce ( moja znajoma "próbowała" stosować) ale tak paliło ją w paznokcie,że nie dało się rady wytrzymać. Ja osobiście kupiłam teraz z tej firmy odżywkę- że niby z diamentów i takie tam - ale też na razie nie jestem w stanie nic o niej powiedzieć ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam wiele pochlebnych opinii o tych odżywkach i pewnie niedługo też sobie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  26. czekam na rexewnzje, bo moje tabletki coś średnio działają...

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzisiaj maluje 9 dzien paznokcie, czyli juz dwa razy zmywalam warstwy - poczekam jeszcze z dwa tygodnia i zdam Wam relacje lacznie z Biotebalem po dwoch miesiacach stosowania:)

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedys na bazarku wystawialas nail tek, moze jego stosuj? ja nie poznalabym moich panzokci sprzed roku gdybym je teraz zobaczyla, nail tek totalnie je zmienil. tylko ze ja uzywam zestawu NT II.

    za to moja mama z Eveline jest niesamowicie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja od prawie 3 miesięcy jestem "na biotebal-u 5",a wraz z odżywkami serii Eveline można by rzec, że cuda się zdarzają! nie zawiedziesz się na tym połączeniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam! Moje pazurki po niej są piękne, nie łamią się nie rozdwajają cudo na kółkach:D (Do skórek używam masełka z Inglota i nie zauważyłam żeby im się coś działo:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam na więcej informacji, jak już zakończysz kurację i będziesz w stanie opisać efekt.

    OdpowiedzUsuń
  32. też mam i kuruje moje paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Pracuję w drogerio-perfumerii i widzę,jak ta odżywka się sprzedaje-REWELACYJNIE:)
    Muszę się skusić:)
    Zapraszam również na moje pierwsze rozdanie:
    http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. trzeba ostrożnie malować, najlepiej zostawiać mały odstęp, aby nie dotykała skórek:)
    Moim zdaniem działa cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  35. katuję się od kliku dni ale nie widzę spektakularnych efektów :O

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeśli pomogła mi to Tobie też pomoże !

    OdpowiedzUsuń
  37. ja stosuje odzywkę od 2 miesięcy i jestem bardzo zadowolona, paznokcie rosną sa zdrowe i co ważne wcale się nie łamią nawet przy domowych czynnościach. dlatego polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest na opakowaniu napisane, żeby przed malowaniem zabezpieczyć skórki, więc coś za coś

    OdpowiedzUsuń
  39. Od ok.3 miesiecy stsuje i jhestem z niej bardzo zadowolona jeszcze nigdy nie milamtakich mocnych i dlugich paznokci.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...