8 maja 2012

Chanel, Hydra Beauty Creme - doskonałe nawilżenie.


Produkt, który dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jest jednym z moich ulubionych, moja skóra pokochała go bezgranicznie. Mowa o Chanel, Hydra Beauty Creme - kosmetyku, który cerze przesuszonej przynosi ulgę i ukojenie. Dla twórców serii Hydra Beauty inspiracją stała się kamelia oraz niebieski imbir. Kamelia była ulubionym kwiatem Coco Chanel - symbol elegancji i wytrwałości, użyta w ksometyce zapewnia skórze długotrwałe nawilżenie. Niebieski imbir z Madagaskaru dba o odpowiednie nawilżenie skóry, chroniąc ją przed zewnętrznym i wewnętrznym stresem, jest strażnikiem wody.



Hydra Beauty Creme stworzony został dla skóry normalnej i suchej - nasza cera pokocha gładką, gęstą oraz zmysłową konsystencję tego kremu. Wzbogacony w masło shea oraz wyciąg z oleju canola, wyraźnie wygładza oraz wypełnia skórę, dla codziennego komfortu oraz wzmocnienia.



Proste, eleganckie mleczno - niebieskie opakowanie, krem zabezpieczony jest folią - dzięki czemu możemy być pewne, że nasz produkt jest świeży i nikt nie odkręcał słoiczka, aby go powąchać lub sprawdzić konsystencję - dla mnie jest to bardzo ważna kwestia. Hydra Beauty Creme charakteryzuje się delikatnym aromatem - zapach nie jest nachalny, z wielką przyjemnością go stosowałam. Jest w nim coś luksusowego, czystego i poprawiającego nastrój. Wspaniała konsystencja - jestem fanką gęstych, masełkowych specyfików zatem zostałam zaspokojona całkowicie. Jak poradził sobie z moją suchą skórą? Doskonale ją nawilżył i sprawił, że stała się miękka, delikatna i ukojona. Otoczył ją solidną kołderką i nie dopuścił do jakichkolwiek sytuacji problemowych (mam na myśli zapychanie, zaczerwienienia, uczulenia itp). Jestem bardzo zadowolna z kremu (wersji żelowej nie używałam), sprawdził się świetnie jako dzienny nawilżacz, mimo sporej dawki natłuszczenia nie zauważyłam, aby tworzył wrażenie ciężkości. Owszem jest wyczuwalny przez jakiś czas - bezpośrednio po aplikacji, ale jest to miłe uczucie. Stosowałam go pod podkład, nie rolował się i nie powodował żadnych problemów. Jeśli szukacie kremu, który dobrze nawilży Waszą skórę i dodatkowo doda jej blasku i świeżości - myślę, że Hydra Beauty jest w stanie sprostać Waszym oczekiwaniom.



Chanel Hydra Beauty to linia trzech kosmetyków nawilżających: krem, żel-krem i serum, które chronią przed zanieczyszczeniami, a także doskonale nawilżają skórę każdego dnia. Zdecydowanie wrócę do niego pod koniec lata, myślę jednak, że tym razem będę go stosowała w połączeniu z serum Hydra Beauty.
Chanel, Hydra Beauty Creme - doskonałe nawilżenie.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Wszystko pięknie, ale cena pewnie kosmiczna :(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że tak drogo :)

    wolę kupować kolorówkę z wysokiej półki

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy ogę zapytac ile kosztuje taki krem? Wyglada ciekawie, ale akurat nie do mojego profilu skory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe są te kremu a żel krem jest tak delikatny że sprawdziłby się do odwodnionej skóry mieszanej. Szkoda tylko, że cena jest zaporowa:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam ale bardzo ładnie zapakowany produkt ;)) a jak z ceną?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, ale mi narobiłaś ochoty na ten krem...

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam serum z tej serii, kupione w Douglasie za połowę ceny :D sesese mam nadzieję, że będę z niego równie mocno zadowolona jak Ty z kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. caskada, jesli chcialabys moge Ci go przepisac?

    OdpowiedzUsuń
  9. cena pewnie by mnie zabiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. MAJowe rozdanie http://kobieta-po-30.blogspot.com/2012/05/majowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. COCO (Koko) Chanel spoko! Ale na powaznie, miałam ten krem - zapach i konsystencja - rewelacja. Co prawda Pan w sklepie na lotnisku próbował mnie przekonać, że Chanel jest dobra tylko w kosmetykach kolorowych i odradzał mi jego kupno ale według mnie (jeśli wogóle miał racje)liczy sie też nasze samopoczucie, a krem ten mozna porownywać jedynie z Hydrationist Estee Lauder.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Chanel chętnie używam kosmetyków kolorowych. Fajna rekomendacja, bardzo zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile kosztuje ten krem i czy można go kupić w Sephora lub Douglas? Chętnie go kupię, a wcześniej zobaczę na własne oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem 50 ml kosztuje w SEPHORZE ok 289 zl. Mysle, ze dobrym tez kremem jest SUPER AQUA DAY Comfort z GUERLAIN'a , ale cena za 30 ml to koszt 340 zl Pozdrowienia M604

      Usuń
  14. Świetny krem!! Uwielbiam pielęgnacje Chanel,chociaż do najtańszych nie należy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...