22 maja 2012

The Body Shop, Spa Fit - nowość!


The Body Shop ostatnimi tygodniami wypuszcza tyle pysznych nowości, że zaczynam nie nadążać:) W maju w salonach marki pojawiła się nowa seria Spa Fit w której bogactwo olejków: pomarańczowego, grejfrutowego, cytrynowego i limonkowego czynią z produktów prawdziwą letnią, pielęgnacyjną eksplozję! Seria Spa Fit to zastrzyk energii na cały dzień, w jej składzie znajdziemy czysta kofeinę, która pomaga wyrzeźbić i wymodelować sylwetkę.




Ja czuję się skuszona peelingiem i skoncentrowanym żelem ujędrniającym, a zapach wyobrażam sobie jako absolutnie energetyzujący - może któraś z Was miała już styczność ze Spa Fit?
The Body Shop, Spa Fit - nowość!
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. dziewczyny zapraszam do mnie na konkurs 40% na kosmetyki www.deserlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem pewna, czy kofeina pomaga wymodelować sylwetkę... ;)


    - - - - - - - - - -

    << - Porady farmaceutki - >>

    http://zapytaj-farmaceute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to nie wierzę w takie cuda ;) Wolę się poruszać i mam szybciej efekty. Niemniej masażer mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam piling - pomarańczowy przyjemniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ceny mnie skutecznie zniechęcają do TBS xP

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz nossa :) peeling chętnie bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak sama zawartość, ale opakowania są bardzo 'dizajn' ;) i cieszą oko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuszące, ale ceny jak zwykle z kosmosu. Wolę pachnące pomarańczą kosmetyki The Secret Soap Store :) równie cudne, a tańsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. kuszą kuszą, ale ceny niestety odstraszają:(
    może ktoś tak dobry sprawiłby mi taki tyci tyci prezencik, w postaci zestawu Spa fit;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam styczności, ale kusi strasznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma się co czarować, żadne kosmetyki nie zlikwidują celullitu czy zbędnej tkanki tłuszczowej, a jak na kosmetyki do ciała to ceny są jednak zaporowe. Wolałabym kupić masełko TBS niż te koncentraty rzekomo ujędrniające :P

    OdpowiedzUsuń
  12. jakos nie czuje sie skuszona, tbs mi troszke zbrzydł

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja chyba jako jedna z niewielu nigdy w życiu nie miałam nic z TBS :D

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam kilka dni temu informację o tych nowościach na facebookowym profilu TBS - kusi mnie peeling i serum :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marti ja miałam tylko pomadkę, którą wygrałam w rozdaniu, a tak to też nic nie miałam ;-) Tylko podziwiam sobie te cuda...

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę taką kampanię i mam ochotę wszystko kupić:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...