7 maja 2012

Biotebal 5 - relacja po miesiącu kuracji.


Ponad miesiąc temu pisałam Wam, że zaczynam kurację tabletkami Biotebal, które są przeznaczone dla osób borykających się z problemem wypadania włosów i łamaniem, przesuszeniem i ogólnie wszystkim co złe w kwestii paznokci. Minął miesiąc, zjadłam całe opakowanie i nadeszła pora na pierwsze wrażenia. Czy coś się zmieniło, czy widzę poprawę? Według ulotki Biotebal 5 zawiera od 50 do 500 razy więcej witaminy B7 (biotyny) w tabletce niż suplementy diety reklamowane na włosy, skórę i paznokcie. Oznacza to, że pacjent powinien stosować inne produkty od 50 do 500 razy dłużej lub od 50 do 500 razy większą ilość opakowań niż Biotebal 5 w celu uzyskania porównywalnego efektu. Usłyszałam także, że powinnam stosować go o tej samej porze przez conajmniej dwa miesiące, a najlepiej około sześciu miesięcy czyli tyle ile trwa wzrost całęgo paznokcia. Pierwsze efekty zobaczyłam po mniej więcej trzech tygodniach - nie są one bardzo spektakularne, ale powodem jest oczywiście fakt, że minęło zbyt mało czasu. Paznokcie - bo to przede wszystkim o nie chodziło - mniej rozdwajają się i są zdrowsze - ja to dostrzegam. Są bardziej elastyczne i mniej przesuszone, widać to po płytce. Jeśli chodzi o włosy - nie zauważyłam żadnej diametralnej zmiany, cera również jak na razie jest w tym samym stanie. Wydaje mi się jednak, że jeśli chodzi o cerę to mojego zdania nie powinnyście brać pod uwagę - nie mam większych problemów ze skórą: żadnych pryszczy czy dużych zaskórników - Biotebal zatem nie miał zbyt dużego pola do popisu. Kurację będę nadal kontynuowała ponieważ jestem zadwolona z pierwszych efektów, a za kolejny miesiąc znowu Wam napiszę co się zmieniło!

Biotebal można kupić w aptekach, opakowanie 30 pastylek kosztuje około 30 - 35 złotych. Należy zażywać je codziennie o tej samej porze.
Biotebal 5 - relacja po miesiącu kuracji.
Czytaj dalej...

47 komentarzy:

  1. Chyba po nie sięgnę - moje paznokcie wołają o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi pomógł Vitapil w takiej samej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narazie stosuję coś innego, ale poczekam jeszcze miesiąc i jeśli Twoje paznokcie po 2 miesiacach będą zdecydowanie lepsze, to z chęcią skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe:) Teraz nie mam problemu z paznokciami ale jak im się pogorszy to na pewno wypróbuję ten specyfik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, nie dodałam za wiele komentarzy na twoim blogu ponmieważ przez przypadek tutaj trafiłam, ale jeżeli mam byc szczera to właśnie twój blog jest najbardziej przejrzystym blogiem jaki widziałam - jestem zachwycona, a te tabletki to chyba nowość na rynku? Zapraszam do mnie jeżeli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosia, dziekuje za mile slowa!:*

    tabletki chyba sa w sprzedazy od niedawna, ja uslyszalam o nich w aptece, ale pzoniej widzialam takze reklame w tv.
    juz zagladam do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś na wypadanie włosów? Zainteresuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekałam na tą recenzję :-)ja mam problem z wypadającymi włosami, ale Ty pisałaś, że nie zauważyłaś na razie poprawy - więc czekam na notkę za miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurrrrrrcze, właśnie mi przypomniałaś, że mam wziąć tabletkę.
    Dzięki Agata! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa rzecz, bardzo by mi się przydał taki specyfik na moje słabe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie chciałam do Ciebie napisać z pytaniem jak się Biotebal spisuje :)

    Ja używam od świąt, zdecydowanie widzę poprawę stanu paznokci, aż jestem zaskoczona, że tak szybko. Natomiast nie zauważyłam na razie żadnego wpływu na włosy czy skórę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa, czy z czasem zadziała też na włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jakiś czas temu przez 3 miesiące brałam biotebal 2,5 i zauważyłam efekty jeżeli chodzi o wzmocnienie włosów. Za jakiś czas zamierzam kupić bitebal 5 i zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosuję go w połączeniu z Ha-Pantoten od ok. 4-5 miesięcy i widzę bardzo dużą różnicę. Włosy nie wypadają, skóra wygląda lepiej i paznokcie mniej się rozdwajają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosowanie tabletek na poprawę stanu paznokci,to ostatnia rzecz na jaką bym sobie sprawiła. Nie uważam, żeby to pomagało.

    OdpowiedzUsuń
  16. Po minimum 2 miesiącach efekty będą "odczuwalne":)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już widziałam efekty po 2 tygodniach zarówno jeśli chodzi o włosy jak i paznokcie. Paznokcie stały się mniej łamliwe, znacznie szybciej rosły. Na głowie pojawiło się mnóstwo baby herów. Jednak jak tylko przestałm brać to efekt też się zatrzymał...

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę go od półtora miesiąca ze względu na wypadające włosy, ale póki co efektów nie ma (ale przynajmniej nie jest gorzej). Jeśli chodzi o paznokcie, to wyraźna poprawa (żadnego rozdwajania) była już po dwóch tygodniach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Po 20 dniach calkowicie zatrzymał u mnie wypadanie włosów a wypadały nawet włosy które dopiero wyrosły. Jak dla mnie super bo nic nie działało :D jestem bardzo zadowolona bo przeczesujac palcami wlosy oni jeden na nich nie zostaje :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Biotebal biorę juz 1,5 mc-a i pomógł jeśli chodzi o paznokietki są silniejsze i nie lamią sie tak, szybko rosną nawet bardzo szybko. skóra tez się zdecydowanie poprawiła (mam skłonności do trądziku i wyprysków) jest ich o wiele mniej i efekt jest zauważalny.. nawet sie nie spodziewałam. jeśli chodzi o włosy ...hmmmm to tu jest tak ze niestety włosy ktore mamy na glowie sa jak by to powiedzieć ,,martwe" i zadna sila juz ich nie zregeneruje dlatego efekty mozna dostrzec dopiero po upływie pol roku na nowych wloskach od skóry glowy ... wiec jak mialam przesuszone koncówki tak mam ale faktycznie wlosy szybciej rosna to sie chwali... pozdrawiam Eliza(24)

    OdpowiedzUsuń
  21. POLECAM BIOTEBAL DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY MAJĄ PROBLEMY Z PAZNOKCIAMI I WYPADANIEM WŁOSÓW! PAZNOKCIE REGENERUJĄ SIĘ PO 3 TYGODNIACH, WŁOSY MUSZĄ POCZEKAĆ KILKA MIESIĘCY- SPRAWDZIŁAM P O L E C A M -GWARANCJA 100%

    OdpowiedzUsuń
  22. Przez ponad 40 lat miałam kłopoty z rozdwajającymi się paznokciami. Z tego powodu prawie ich nie malowałam lakierami , bo zaraz były kłopoty.
    Zaczęłam zażywać Biotebal 5 ......no i po miesiącu problem znikł. To było ok. 3 m-ce temu. I nadal jest ok. mimo.że na razie poprzestałam na 1. opakowaniu.
    Życzę wszystkim takiego spektakularnego efektu zażywania tego preparatu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam wszystkich. Od jakiegos czasu również mam problem z wypadaniem wlosowan dziś wlasnie kupilas sobie ten Biotebal, jestem bardzo ciekawa wynikow tej kuracji.

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja zaczęłam stosować Biotebal 5 20 tabletek temu ;-) przede wszystkim ze względu na włosy. Grube ciężkie wysuszone wymęczone prostownicą i suszarka łamiące się. I widzę poprawę może nie mam nowych włosów ale przestały się tak strasznie łamać i wzruszać mimo iż nie zmieniłam szamponu ani odżywki. skóra też zrobiła się fajna bardziej elastyczna a jeśli chodzi o paznokcie to zawsze lubiłam mieć krótki i wymalowane ale lakiery krótko się na nich trzymały a teraz nawet 4-5 dni lakier się trzyma. oczywiście jestem pracująca mamą i kobieta więc ręce cały czas w użytku :-) jednym słowem jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  25. Bierzcie i jedzcie biotebal regularnie... połowę włosów straciłam po kuracji lekiem na rzs - arawą... od czterech lat stosuję biotebal w cyklu - 3 m-ce 1x dziennie - 3 m-ce przerwy... paznokcie extra, a włosy odrosły... mam tyle na głowie, co w młodości ... zamierzchłej:) polecam wszystkim, efekt 100%... tylko cierpliwości potrzeba... powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  26. łykam biotebal 5 mg od 3-miesięcy + szampon Dermena do mycia głowy-włosy przestały wypadać-polecam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam ;) Tabletki są do ssania i czy połykania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga do doopy !


      Przepraszam za żart.

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. hej :) czy po tych tabletkcha zauwazylas zwiekszenie gestosci brwi? i ich lepsza kondycje oraz rzes? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na paznokcie najlepsza jest odzywka eveline 8 w 1 lub (teraz wyszla 9 w 1)

    OdpowiedzUsuń
  31. A co do biotebalu biore juz prAwie miesiac (26tabl) wlosy jak wypadaly tam wypadaja... mnie juz chyba nic nie pomoże ; (

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim zdaniem biotebal jest super. Raz w roku robie sobie trzymiesiączną kurację. Włosy są grubsze i bardzo szybko rosną. Cierpliwości, będzie ok :) Nie ma sensu przerwyać kuracji po miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nic nie działa natychmiast..

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie pierwsze efekty, takie ledwo zauważalne po ponad miesiącu gdzieś, ale dziś, po 4 miesiącach jestem zachwycona :D:D Nie chcę zabrzmieć jak ludzie z Telezakupów, ale serio, kiedyś co chwila znajdywałam włosy na ubraniach, pościeli, podłodze, po myciu czupryny zbierałam je z wanny garściami. To samo z grzebienia przy czesaniu, masakra :/ Naprawdę było mi przykro, że mam ich coraz mniej, a teraz kiedy robię kucyka, czuję, jak nabrały objętości! W ciągu dnia swoje włosy widzę tylko na grzebieniu, maksymalnie 2. Słownie: DWA WŁOSY NA DZIEŃ!!! Kocham Biotebal! <3 :D:D:D A! w dodatku są mięciutkie, gładkie no i rosną jak szalone :) REWELACJA Sorki za anonima ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. I jeszcze jedno: zawsze miałam ładną cerę, ale ostatnio dostaję jeszcze więcej komplementów w tej kwestii, więc coś jest na rzeczy ;) Sama nie zauważyłam ani jednego pryszcza od miesiąca, a chociaż jeden to zwykle się gdzieś tam trafił ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja stwierdzam że na paznokcie działa ale na włosy nie a to na nich mi bardziej zależy. Chyba znajdę coś innego. Kiedyś stosowałam preparat który już po 2 tyg. dawał efekty ale za ch...... nie moge sobie przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  37. ja też wypróbuje ten lek na włosy

    OdpowiedzUsuń
  38. ja dopiero od 2 tyg zazywam Biotebal, na efekt jeszcze za wcześnie ale zakupiłam tabletki w aptece internetowej, wychodzi sporo taniej nawet jesli doliczy się przesyłkę i po 2 dniach mam w domu

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja uzywam 2gi miesiac na wypadajace wlosy. Na wlosy narazie nie dziala, ale paznokcie to mam nie do opisania, twarde jak kamien, dlugie i piekne, a cale zycie mialam rozdwajajace sie i cienkie jak papier.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wypadały mi włosy az miałam łysą skórę. Miesiąc po biotebalu wypadanie zmniejszyło sie do minimum. Duzo odrosło nowych małych włosów BARDZO POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam mi po tych tabletkach strasznie przetłuszczaja się włosy . Wcześniej myłam co dwa dni teraz musze myc dwa razy dziennie .

    OdpowiedzUsuń
  42. Co do leku jeszcze nie mam zdania, bo dopiero zaczęłam stosować. Mam nadzieje ze pomoże na włosy, bo mam ich mało i jeszcze wypadają.
    A co bd do paznokci, zawsze mi się rozwijały, były słabe i kruche. Ostatnio mega zasmakowal mi koktajl z Kiwi i banana piłam chyba codziennie przez Tydzień Jeden Kubek. I o dziwo moje paznokcie stały się chyba od tego mega twarde.
    Może któraś wypróbuję i się wypowie :)
    Swoją drogą koktajl pycha!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...