12 kwietnia 2012

Wanilia i Kakao, esencja do kąpieli - Dresdner Essenz.


Mniam mniam mniam! Pierwszy kosmetyk z blogboxa, którego otrzymałam od Agi - cudownie pachnący proszek do kapieli marki Dresdner Essenz. Producent określił zapach jako kakao z wanilią, ale ja czuję także pomarańczę! Biały proszek podzieliłam na dwie części i z jednej skorzystałam wczoraj - wsypałam pod strumień ciepłej wody, po chwili w wannie pojawiła się delikatna pianka, a w łazience unosił się słodki zapach.


Bardzo fajny, odprężający produkt - działa przede wszystkim na zmysły, smakowity zapach odpręża i pozwala na wylegiwanie się w wannie z przyjemnością. Czy coś robi ze skórą? Nie wiem i wydaje mi się, że nawet jeśli tak to jest to nie do zmierzenia. Myślę, że jest to kosmetyk, który przede wszystkim ma nam umilać wieczorną kąpiel - i w tej roli sprawdza się doskonale! Saszetka, która pozwoliła na dwa użycia kosztuje 1 euro (wiem bo sama ją kupowałam do boxa, który przygotowywałam:)). Jeśli lubicie takie kapielowe pachnidła - polecam, sam zapach może poprawić nastrój! Nie wiem niestety czy saszetki tej firmy są dostępne w Polsce.
Wanilia i Kakao, esencja do kąpieli - Dresdner Essenz.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. uwielbiam takie gadżety w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam czegoś takiego w Polsce, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzieś czytałam,że dziś Dzień Czekolady, idealny temat na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mam ochote na kapiel przez Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm! Pyszny relaks, na słodkie sny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm nie wiem czy nie widziałam ich w Rossmanie, albo coś bardzo podobnego do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam mniam ;) Aż chciałoby się zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jezus marius :((( szkoda, że przez internet nie można przenieść zapachów. Chyba bym się rozpłynęła, kocham Wanilie, kakao, czekoladę, miód i mleko :))
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie na dzień czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. za euraska to bym baaaardzo chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu mnie tak kusisz zapachami? :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym tylko miała wanne. Brakuje mi jej od lat i każde nowe mieszkanie jest wanna free. Takie esencje do kąpieli idealnie poprawiają nastrój i odprężają. Kto nie chciałby pachnieć nutką wanilii z kakao przed snem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ją, dostałam od mamy, która dostała od kogoś zza granicy;) Miałam wersję o zapachu granatu, woda była różowa;) A ta wersja czeka na użycie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wanna pełna czekolady?? mniami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm chętnie bym się w takiej kąpieli zanurzyła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wiedzieć. Jeśli znajdę coś ciekawego w tym temacie, to napiszę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...