10 kwietnia 2012

Tag: 50 pytań do Agata Ma Nosa.

Dziękuję Viollet za otagowanie! Całkiem niedawno stworzyłam posta w którym mogłyście mnie zapytać o różne rzeczy, ale skoro zostałam otagowana - podporządkuję się:)

Zasady:
1. Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć :)

Nie wpisuję swojego nicka, abyście mogły skopiować logo.

Taguję: Digg, esPe, thanksgoodforcosmetics, Make Up Holics, 4premiere oraz wszystkie dziewczyny, które jakimś cudem jeszcze nie zrobiły tego tagu:)

Jeśli jest jeszcze coś o co chciałybyście mnie zapytać - możecie zostawić pytanie w komentarzach!
Tag: 50 pytań do Agata Ma Nosa.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Jakie cechy charakteru cenisz najbardziej u bliskich Ci osób?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego lubisz blogować? ;)
    Co jest Twoim marzeniem?
    Ulubiony podkład? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy jest coś do czego nosa nie miałaś - tzn. jakaś ogromna i totalna porażka/wpadka - niekoniecznie kosmetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymarzona kolacja w restauracji, która serwuje dosłownie wszystko. Co zamówisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie kraje odwiedziłaś? A jakie zamierzasz kiedyś odwiedzić ? :)
    Co uważasz za swoje największe osiągniecie w życiu? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie docelowo planujecie się osiedlić podróżnicy?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki, lala! odpowiem jutro, albo nawet dziś :)

    za ile sprzedasz mi Code? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego podrozujecie ciagle? nie brakuje ci takiego stalego miejsca ?

    OdpowiedzUsuń
  9. jak nazywałaby się Jagoda, gdyby była chłopcem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za otagowanie, zaraz zabiorę się do roboty;)choć na jej brak nie mogę narzekać :D

    Jeśli mogłabyś określić swój styl zarówno jeśli chodzi o ubiór jak i o makijaż to jaki najczęściej wybierasz czy też lubisz, preferujesz??? klasyka? a może ekstrawagancja???...

    OdpowiedzUsuń
  11. ulubiony alkohol? :D
    najfajniejsze miejsce jakie odwiedziłaś?
    gdybyś mogła podrózować w czasie do jakiej epoki byś chciała zawędrować i dlaczego? :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam mam pytanie a mianowicie jakie masz sposoby na to aby cera wyglądała nieskazitelnie przez cały dzień ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cechy charakteru cenisz najbardziej u bliskich Ci osób?

    - szczerość, zwracam bardzo dużą uwagę na to jak bliskie mi osoby traktują innych ludzi - to dla mnie bardzo ważne czy ktoś szanuje innych, czy się nie wywyższa, czy nie traktuje z góry i nie uważa się za lepszego.

    Dlaczego lubisz blogować? ;)

    - lubię pisać o kosmetykach i Was lubię - nic więcej nie mi nie trzeba:)

    Co jest Twoim marzeniem?

    - nie wiem... naprawdę nie wiem, dużo dobrych rzeczy już mnie spotkało więc boję się nawyrężyć szczęście;)


    Ulubiony podkład?

    - nie mam jednego , uzywam kilku zamiennie. Ostatnim odkryciem jest oczywiscie Lily Lolo.

    Czy jest coś do czego nosa nie miałaś - tzn. jakaś ogromna i totalna porażka/wpadka - niekoniecznie kosmetyczna :)

    - oczywiście: nie mam nosa do matematyki, fizyki, chemii, a takze do rysowania i wielu wielu innych rzeczy:)

    Wymarzona kolacja w restauracji, która serwuje dosłownie wszystko. Co zamówisz? :)

    - o jaaaa, duzo zamowie! cos indyjskiego, cos wloskiego - jakis pyszny makaron z pesto np. Duzo lodow i drinkow z palemka, a pozniej 15 kilo nadwagi:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie kraje odwiedziłaś? A jakie zamierzasz kiedyś odwiedzić ? :)
    Co uważasz za swoje największe osiągniecie w życiu? :)

    - hmm byłam w Anglii, Danii, Francji, na Ukrainie, w Hiszpanii, na Węgrzech, Słowacji, w Niemczech- nigdzie poza Europe sie nie ruszylam jeszcze, a chcialabym poleciec do Stanow. Moje osiagniecie? Nie wiem, moze jest jeszcze przede mna?

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie docelowo planujecie się osiedlić podróżnicy?:)

    - Obawiam sie, ze nie znam odpowiedzi - nie wiem gdzie bede mieszkala za rok, za dwa - i dla mnie to bardzo duzy problem i niewygoda.

    Dlaczego podrozujecie ciagle? nie brakuje ci takiego stalego miejsca ?

    - Bardzo mi brakuje!Czuje sie niedorozwinieta w tej kwestii! A zmieniamy bo Tomek zmienia prace bardzo czesto.

    OdpowiedzUsuń
  16. jak nazywałaby się Jagoda, gdyby była chłopcem? ;)

    - Tomek chcial Igora, a ja Borysa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli mogłabyś określić swój styl zarówno jeśli chodzi o ubiór jak i o makijaż to jaki najczęściej wybierasz czy też lubisz, preferujesz??? klasyka? a może ekstrawagancja???..

    - oj do klasyki i elegancji w kwestii mody troche mi daleko. Makijaz jest na codzien delikatny, na wieksze wyjscia musi byc brokat! najlepiej wszedzie i duzo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. le masz wzrostu? :)

    - prawie tyle, co krasnal :) 162

    OdpowiedzUsuń
  19. ulubiony alkohol? :D
    najfajniejsze miejsce jakie odwiedziłaś?
    gdybyś mogła podrózować w czasie do jakiej epoki byś chciała zawędrować i dlaczego? :]

    - Piwo z sokiem imbirowym, gin z tonikiem, nie pogardze fajnym drinkiem i dobrym winem - mimo, ze na winach sie nie znam:)
    Bardzo dobrze wspominam Hiszpanię i pobyt w spa;) Nie wiem w jakiej epoce chcialabym zyc chyba jestem za bardzo ucywilizowana niestety zeby cofac sie o 100 lat np:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam mam pytanie a mianowicie jakie masz sposoby na to aby cera wyglądała nieskazitelnie przez cały dzień ? :)

    - Pati, nie mam takiego sposobu bo w sumie nie wiem czy mi na tym az tak bardzo zalezy:) Lubie swoja cere i wiem, ze nie jest nieskazitelna i nigdy nie bedzie wiec zaakceptowalam ja taka jaka jest:)

    OdpowiedzUsuń
  21. co Cie najbardziej zraża do ludzi?
    Jaki kosmetyk zostal Ci długo w pamięci?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie są Twoje inne zainteresowania poza kosmetykami?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...