19 kwietnia 2012

Olejowanie czas zacząć!

Olejowanie włosów czas zacząć! Tak, pozazdrościłam dziewczynom pięknych,lśniących włosów i zaopatrzyłam się na początek w dwa olejki - obydwa z Alverde, pierwszy z nich dostałam w bloxboxie od Agi, drugi natomiast przytaszczyłam w walizce z Niemiec. Migdałowo - araganowy ( Haarol Mandeln Argan) jest przeznaczony specjalnie do pielęgnacji włosów natomiast paczula z czarną porzeczką (Arome Pfelgeol Patchouli Cassis) również do ciała. Kosmetyki Alverde w Niemczech dostępne są w drogerii dm, w Polsce myślę, że można je dostać na Allegro i w niektórych sklepach internetowych - cena jest bardzo przyjemna - mój paczulowy kosztował niecałe 3 euro.


Dzisiaj pierwszy raz będę olejowała włosy - chciałabym na początek robić to dwa, trzy razy w tygodniu. Nie uda mi się nakładać specyfiku na całą noc, śpię z małą więc może się okazać, że rano jesteśmy tłuste obie :). Może macie dla mnie jakieś rady w kwestii olejowania lub sprawdzone przez siebie oleje?
Olejowanie czas zacząć!
Czytaj dalej...

38 komentarzy:

  1. ja się wzbraniam ale nad włosami mam chęć popracować <: olejek porzeczkowy sobie zamówiłam <:
    natomiast nigdy nie podejmę się tematu zmywania buzi olejami brrrr

    OdpowiedzUsuń
  2. zbyt dużego doświadczenia nie mam,stosuję olejek kokosowy od miesiąca,ale widać poprawę,w kąt rzuciłam odżywki po 100zł...wlosy są grubsze, błyszczące bez zniszczonych końcówek mimo,że nadal traktuje je suszarką co dzień plus czasem prostownica jak grzyweczka krzywo leży :D. Ja zostawiam na całą noc, mimo,że mój T. się do mnie łasi to nie wstaje tłusty:P. Będziesz zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten z limonką .Bardzo fajny i na włsy i an cialo po prysznicu .
    Olejuje kiedy się da na noc choć wiemy jak to jest jak się ma kogos w łóżku hehhee ... wtedy nie zawsze jest to możliwe :P ,ale staram się . Kiedy jestem w domu nakładam jakiś olej przed myciem .. na godzinę , dwie -zależy ile czasu mam na to .
    Życzę powodzenia .
    Farbę też wczoraj wybrałam na bazie oleju bez amoniaku . Włosy faktycznie bardziej błyszczą .

    @ Obsession- a ja się zdecydowałam i nie żałuje :)
    Tylko idę na łatwiznę i kupuję gotowy np z Liereca ,albo ostatnio z Galenic z arganem . Dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta czarna porzeczka mnie kusi,szkoda ze jest tak ciezko dostepny.Jka narazie uzywam olejkow z Alterri i tez sa fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeżuuu ja sie najbardziej boję tego zmywania i tłuścioocha na włosach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ogromną chęć na olejki Alverde :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia kochana bo olejowanie to jednak zmudny proces ;) jesli chcesz wiecej poczytac o olejach i ich wlasciwosciach zapraszam do mnie bo w tym tygodniu byl na ten temat dosc obszerny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też pozazdrościłam.. i zaczynam już od jakiegoś czasu. Nie mogę się zebrać w sobie i zamówić olejków.. jest ich tyle, że nie wiem, na jaki się zdecydować ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim ulubionym jest olej Bhringraj.
    Jestem barrdzo ciekawa tego włosowego, z migdałem.
    A olejować możesz np. na godzinę przed myciem. Ja ostatnio tak robię najczęściej, bo nie chcę tłuścić poduszki, a spać w czapce ni będę.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten paczulowy, wezmę sie za niego, jak tylko wykończę Alterrę

    OdpowiedzUsuń
  11. Przystępna cena :) Widzę, że podobna do alterry.
    Mam nadzieję, że uda mi się w tym roku pojechać do Austrii i napaść na dm :D
    Ja olejuję całą noc. Ale ponieważ nie lubię babrać się z olejkami to przelewam sobie porcję olejku do atomizera i do tego taką samą ilość hydrolatu. Mieszam przed użyciem i nanoszę na włosy :) Potem zawijam się w ręcznik, a jak już spadnie to trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na poduszkę kładę taką przeznaczoną do tego starą poszewkę i potem do prania ją wrzucam i po kłopocie .


    Hex- ale te oleje się zmywają rachu-ciachu ... to nie nafta :P raz myjesz i z głowy .Nigdy nie został mi film . Zawsze możesz zmyc dwukrotnie aby miec 100 % pewności ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez się napaliłam, kupiłam amlę i kokosowy Vatika jakieś 3 miesiące temu i olejowanie mam juz za soba w liczbie :1! :):)
    Moze Tobie starczy wytrwałości;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w domu pojawił się olejek Alterry, ale używa go tylko siostra. Przeraża mnie wizja spania w tłustych włosach ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się wzbraniam przed olejowaniem jak tylko mogę, ale nie mówię nie, czekam na Twoje refleksje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też się od dzisiaj biorę, z tym, że jadę właśnie zaraz po Alterrę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten olejek z czarną porzeczką uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. To czekam na recenzję bo jak będę w DM to zamierzam się zaopatrzyć w te oleje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zaczęłam olejować trzy tygodnie temu, nakładam na noc i w sumie stwierdzam, że włosy tak wchłaniają olejek, że jak są związane to nic się nie utłuści. Jednak na wszelki wypadek podkładam ręcznik:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. kupiłam ten olejek w zeszłym tygodniu. fajnie, że ma taki wygodny dozownik. planuję stosować go do ciała. do włosów mam alterrę, nieco octem zalatuje, ale do włosów jest ok :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem Ci szczerze, że czy nakładam olej na noc, czy na 3 godziny przed myciem, to efekty są praktycznie takie same, a może nawet lepsze w tym drugim przypadku, bo kiedy nakładam olej na noc, to mam wrażenie, że wszystko wycieram w poduszkę. :(
    Osobiście polecam Vatikę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. polecam olejować na długości od ucha ;)
    2-3 razy w tygodniu wystarczy.
    można też nałożyć na zwilżone włosy.

    chętnie bym wypróbowała ojeki Alverde ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ze dwa razy olejowalam i kurxe jakos nie spodobalo mi sie moze wroce a za Ciebie trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja używam olejku Alterra i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Używam olejku z Alterra,najczęściej nakładam olejek na włosy na całe popołudnie czyli jak już jestem w domu i dopiero wieczorem go zmywam.Polecam bo warto-włosy miękkie,lśniące,nawilżone.
    Agatricze

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja olejek wlewam w talerz, maczam palce i nakładam-bardzo praktycznie i oszczędnie. :) Sama olejuję włosy Vatiką kokosową. :)
    Powodzenia i wytrwałości życzę!!
    PS. Gdy aplikowałam w ciągu dnia, tylko na parę godzin (lub godzina-dwie), to nakładałam na głowę torebkę foliową, co by dobrze się wchłonęło. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio przekonałam się do olejku kokosowego w pielęgnacji twarzy, efekty są na tyle dobre, że postanowiłam rozejrzeć się za olejkiem do włosów. Migdałowo-arganowy powinien być ok, migdały nawilżą, olejek arganowy zregeneruje. Dzięki za wskazówkę co do konkretnych produktów, jeśli uda się dostać je w PL chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecam olejek Babydream i olejki Alterra;)

    OdpowiedzUsuń
  29. powiem ci, że założenia do olejowania są dobre-ja też zakładałam sobie, że 2-3 razy. a jak nałożę ten olej raz w tygodniu to jest dobrze ;p a produktów alverde nie miałam, chociaż ostatnio widziałam jakiś krem w tk maxx. ale nie kupiłam, właśnie dlatego, że nie znam. błędne koło ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. nie olejuj tak bardzo wlosow zeby brudzil olejem :) moje najwieksze mentorki wlosowe zawsze powtarzaja ze lepiej mniej niz wiecej :D
    podobno powinno wystarczyc około 2-3 lyzek na cale wlosy nawet jak sa długie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten migdałowo-arganowy wygląda ciekawie. Również planuję rozpocząć olejowanie włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie daję rady w nocy, więc chodzę z turbanem na głowie jakieś 3h w dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O, zazdroszczę :) Przy odpowiedniej ilości oleju włosy nie są mocno tłuste i nie ma śladów na poduszce. Tym samym córce nie grozi olejowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczerze... Zamówiłam olejki z Helfy i wypróbowałam dwóch najlepiej ocenianych produktów, rezultat? Tłuste strąki na głowie...Wniosek? To nie jest takie proste jak się wydaje i jak na razie olewam te oleje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. do mnie idzie wlasnie ten migdalowo arganowy napisz jak ci sie sprawdza:)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie na mojego raczkujacego bloga http://aiife.blogspot.com/
    Buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Sięgnąć po tę metodę - myślę, że warto. Napiszę o efektach.

    OdpowiedzUsuń
  37. wlasnie zaczynam olejowanie, bardzo fajny blog zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...