11 marca 2012

Zółty rządzi! Summer to go, p2.


Kalendarzowej wiosny jeszcze nie ma, ale u nas patrząc po nastrojach już nadeszła! Mam ochotę na wszystko, co kolorowe: zielone, czerwone, fioletowe i żółte! Dlatego też skusiłam się na swój pierwszy w życiu żółty lakier do paznokci - padło na niemiecką markę p2 - odcień Summer to go (790). Bez zarzutu wytrzymuje trzy dni, w przypadku zmatowienia (użyłam specyfiku Essence) niestety bardzo szybko ściera się, wybaczam mu to jednak bo jest bardzo optymistyczny i wesoły! Na jego korzyść działa szybkość wysychania - trzy warstwy (niestety uznałam, że aż tyle jest niezbędne;)) zastygło w kilka minut! Wiosennie?


Kupiłam go w niemieckiej drogerii dm, za półtorej euro.
Zółty rządzi! Summer to go, p2.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, wesoły! O wiele bardziej lubię niż pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zółty jest idealny na nadchodzącą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wygląda, a nie spodziewałabym się tego po żółtym lakierze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna wiosna ach to ty ! ! :D Super , ze choć na pazuu już wiosnę widać !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden żółty lakier,ale w wersji mini, bo bałam się, że go nie zużyję (a nie mam zwyczaju wyrzucać) :) W zeszłą sobotę odkopałam go na proszony obiad, by wprowadzić u siebie trochę wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. barrrdzo wiosennie faktycznie zankilowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor na pazurki. Ale wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez mam ochote teraz na takie zywe kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygląda na Twoich dłoniach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszcze dostepu do P2 - ja dostalam 2 w blogboxie i sa super

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosenny:) Chociaz ja zasugerowalabym tez fotkę na innym niz zolty tle, nawet na bialym. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. weddingfairy, tlo jest zielone - moze tak na zdjeciu wyszlo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. aaa właśnie za mną chodzi taki żółtek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No takie żółtasy to ja lubię! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...