21 marca 2012

Vitalumiere Aqua Compact - nowość od Chanel.



W 2002 roku Vitalumiere zadebiutował jako płynny podkład gwarantujący blask i komfort, następnie do rodziny dołączyły: Vitalumiere Èclat, posiadający te same właściwości, niezwykle praktyczny kompakt oraz Vitalumiere Aqua, płynna i ultra-lekka konsystencja, efekt „drugiej skóry” - zapewniająca doskonały makijaż. W Vitalumiere Aqua Compact Chanel wykorzystuje wszystkie atuty gamy tworząc niezbędnego sprzymierzeńca kobiety aktywnej.


Dzięki swojej gęstej, kremowej konsystencji i 24% zawartości wody, zapewnia wyjątkowe uczucie świeżości. Został stworzony dla skóry normalnej do suchej, emulsja jest niezwykle lekka i miła w dotyku. Doskonale się wchłania, gwarantując uczucie komfortu przez cały dzień. Cera wygląda naturalne, oddycha bez przeszkód, kompakt zawiera składniki zmiękczające, które chronią naturalne nawilżenie skóry. Na twarzy ma trwać około 8 godzin.


Vitalumiere Aqua Compact jest dostępny w aż 13 odcieniach, podzielonych na trzy gamy, wśród których każda z kobiet znajdzie coś dla siebie:
Beige Rose: świeży, kryjący oznaki zmęczenia rezultat
Beige: dla naturalnego kolorytu cery
Beige Ambre: naturalny blask.

Mój Vitalumiere w odcieniu Beige Ambre (34) - oczekuje na pierwsze promyki słońca więc na pełną recenzję będziecie musiały chwilkę zaczekać:




Podkład można juz kupić w perfumeriach i kosztuje 255 zł /pełnowymiarowy produkt lub 169 zł za wkład.
Vitalumiere Aqua Compact - nowość od Chanel.
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. Agatko jak pierwsze wrażenia?:)Uzywalas wczesniej teint innocent?

    OdpowiedzUsuń
  2. 4preimiere, nie stosowałam wcześniej :( a na razie - jestem baaardzo zadowolona, więcej zdjęć przed i po wrzuce niebawem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jakos nie jestem przekonana do kompaktow. ale czekam na zdjecia przed i po i opinie jak sie nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie pokaż zdjęcia jak się prezentuje na twarzy i powiedz czy jest wart tej zabójczej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej nie stać mnie na podkład w takiej cenie :(
    ale z chęcią przeczytam Twoją recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, kompakt! :) Moja nowa miłość ! Koniecznie daj info jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kompakty. Z opisy wynika, że byłby cudowny dla mnie. Ale muszę chyba się powstrzymać. Może za jakiś czas...ta cena:( Daj znać czy warto i jak się sprawuje - koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mam szczescia do kompaktow , ostatnio zakupilam z Artdeco i strasznie wlazi mi w pory , chyba nie umiem dobrze nakladac ....

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mialam okazje go juz uzywac... no i nestety znowu podklad Chanel jak dla mnie kiepsko - ale ja to z tych co krycie uwielbiaja a to leciutkie jest. Ale opakowanmie piękne;). Moja przyjaciółka używala w plynnym, dostala ode mnie i jest zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  11. swirrusku, ja lubie lekkie krycie na lato:) kazda cera jest inna - dobrze, ze masz komu oddawacl)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...