5 marca 2012

Smakowite babeczki od DKNY nadchodzą!


Obawiam się, że przepadłam...
Kolekcja zapachowa to trzy nowe, pastelowe, słodkie jabłuszka:

Tarta z limonki Sweet Delicious - tarta z limonki połączona z dużą ilością skórki pomarańczy, bergamotki i mandarynki oraz wibrującą pomarańczą neroli. W równym stopniu cierpki i gładki zapach wyraża promienny urok i słodką rozkosz. Ciasteczka z bazylią oraz imbirem otulone kobiecymi liśćmi fiołka - prawdziwy ulubieniec miłośników słodyczy zapewnia czarującą odmianę, która dogłębnie zniewala zmysły.

Różowe ciasteczko Sweet Delicious - bardzo dziewczęcy zapach smakowitego deser pełnego apetycznych nut i delikatnych akordów kwiatowych rozciągających się na zmysłowej, kremowej bazie. Soczysty smakołyk otwiera się mieszanką nektarynki i kumkwatu, zanurzonych w warstwie granatu i owiniętych akordem różowego marcepanu. Esencja bogatych nut drzewnych i bobu tonka tworzy uzależniający fundament poprószony miękkimi nutami ambry. Życzy Pani sobie lukrową polewę? Odrobina puszystych płatków kwiatów zapewnia finał w stylu baby doll.

Kremowa beza Sweet Delicious - aromat posiada pogodną osobowość o wyśmienitym polocie i żywej świeżości. Zapach o jasnych kolorach odkrywa intensywny blask przepleciony kobiecością i kuszącym urokiem. Pyszna kompozycja otwiera się pełnym energii cytrusowym melanżem kremu cytrynowego, bergamotki i akordu przepysznych naleśników z sosem pomarańczowym. W świecącym sercu zapachu delikatna szczypta żółtej frezji miesza się z soczystą kompozycją plumerii i kwiatem passiflory. Końcowa eksplozja wyrafinowania ujawnia się suchym cedrem atlaskim i białą ambrą skąpaną w zmysłowym piżmie.



Ciasteczkowa kolekcja DKNY od marca dostępna jest w najlepszych perfumeriach w cenie 170 zł/ 50 ml (dostępne są wersje EDP). A ja wyruszam na wyprawę w poszukiwaniu smakowitych babeczek!
Smakowite babeczki od DKNY nadchodzą!
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam oryginalne Be Delicious,a te brzmią jeszcze smakowiciej. Myślę, że trzeba chociaż powąchać w perfumerii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę tartę z limonki... przepadłam na całego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba już wiem, co sobie kupię w prezencie urodzinowym :) Miałam już Be Delicious, ale te pyszności prezentują się jeszcze bardziej smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tarta z limonki - ja chyba również nie będę w stanie się powstrzymać ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. OJJJ coś czuję że też przepadnę!! Dziś wybieram się na zakupy to wywącham ;)) Sama posiadam be delicious fresh blossom i ją ubóstwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku ale to wspaniale wygląda, jestem strasznie ciekawa tych zapachów. zapraszam do siebie na nowosc... camill.e

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie najbardziej cytrynowa tarta skusiła, jak tylko dorwę próbkę dam znać jak pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tą zielona wąchałam na lotnisku i jakoś nie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyczaili marketingowcy dojną krowę w postaci Delicious i ciągną na niej, jak się da. a jakość coraz gorsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. diggerowa, oj pewnie bedzie jeszcze duzzzo odmian - ja z jablek lubie tylko golden delicious, ale i te powachac chcialabym:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Migdałowe Niebo , jesli powachasz daj znac ktora wersja najbardziej Ci sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale to wszystko ładnie wygląda, wolę nie myśleć jak obłędnie pachnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To wygląda fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. reszty nie próbowałam :D zielone chwyciłam jedynie w dloń zapach mnie drażnił :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo muszę je przetestować. Twój blog jest super. Najciekawsze informacje prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to wszystko co pokazujesz jest tak cudowne,a czytajac opis natychmiast pojawia sie marzenie ,aby kazda z tych kosmetycznych pieknosci posiadac /chociazby jedna narazie/ graza

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...