7 marca 2012

Poradnik dla panów na Dzień Kobiet!

Drodzy Panowie! Już jutro Wasze piękne, uśmiechnięte i ukochane kobiety mają swoje święto! Jeśli jeszcze nie zdążyliście pomyśleć o prezencie - jestem po to, aby Wam przypomnieć i pomóc - przygotowałam dla Was krótką listę, co jest pożądanym upominkiem, a czego absolutnie nie chcemy! Listę stworzyły Wasze ukochane więc radzę przeczytać ją dokładnie! Do dzieła:)

Czego nie chcemy?

- nie chcemy żebyście zapomnieli o tym dniu - wymówki, że zapomniałem, że przecież nie obchodzimy tego święta lub o zgrozo, że to święto komunistyczne - w tym roku nie są pożądane.
- prezent, który kupujecie na pięć minut przed spotkaniem lub wejściem do domu, zwykle jest bardzo nietrafiony i uwierzcie - wiemy, że kupiliście go tuż za rogiem bez większego zastanowienia.
- kilka dziewczyn wspomniało o tym więc: artykuły do sprzątania i gospodarstwa domowego - nie na Dzień Kobiet (czajnik i patelnia to także artykuł gospodarstwa domowego). Uwaga, jeśli czyta to mężczyzna diggerowej - ona może być obdarowana praktycznymi rzeczami!
- dezodorant.
- jeśli nie znacie dokładnego rozmiaru ubrania swojej ukochanej - nie inwestujcie w tą dziedzinę.
- pieniądze nie są dobrym prezentem, przynajmniej dla większości z nas parę złotych i "kup sobie coś ładnego" nie jest żadnym rarytasem lub spełnieniem najskrytszych marzeń.
- i na koniec: najgorszym prezentem jest: NIC. Pamiętajcie o tym bo Was znajdę i przetrzepię skórę.

O czym marzymy?

- o dniu innym niż zawsze - musicie puścić wodze fantazji i czymś zaskoczyć swoją wybrankę - nie bójcie się, nie musi być to coś wielkiego i drogiego! Przede wszystkim chodzi o bycie razem, miłość i radość z siebie.
- wspólnie spędzony czas, a może kolacja, kino, teatr, spacer za rękę? (pary trzymają się za ręce nawet jak mają po sto lat).
- wolny dzień od: gotowania, sprzątania, zajmowania się dzieckiem, psem, kotem - chcemy mieć odrobinę czasu dla siebie!

...i to tyle! Oczywiście, że kwiaty, perfumy, czekoladki są prezentami zawsze pożądanymi (nie tylko jutro), ale generalnie chodzi o to, abyście znaleźli w swoim jakże napiętym grafiku czas, aby go wspólnie spędzić. Postarajcie się, żeby było niezwykle i romantycznie - umiecie gotować, piec - każdy umie więc dajcie coś z siebie, a każda z dziewczyn na pewno to doceni! Jeśli potrzebujecie przepisu na fajną kolację - służę pomocą: piszcie!

Więcej pomysłów możecie znaleźć w komentarzach, które napisały dziewczyny pod konkursowym postem.

Zatem drodzy Panowie :) macie jeszcze conajmniej 24 godziny na przygotowanie niezapomnianego dnia lub wieczoru - trzymam za Was kciuki i postarajcie się!

Podziel się postem i przypomnij facetom na facebooku!
Poradnik dla panów na Dzień Kobiet!
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Dobrze napisane :) Mam tylko nadzieję, że panowie tez wchodzą czasem na blogi lifestyle,owe i kosmetyczne i będą mieli okazję przeczytać ten apel :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja i tak nic nie dostanę :) ale, jasne, dobrze podpowiedzieć pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ważniejsze jest powiedzenie "Najlepszego z okazji Twojego święta" z sercem niż kupno przez faceta prezentu i wciśnięcie go nam wyłącznie dlatego, że jest takie święto i "tak wypada" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę to podsunąć mojemu mężowi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. shinodka, czemu nie? nie chcesz czy nie obchodzisz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram dobrze to ujelas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Plan na dziś: podczas rozmowy z moim chłopakiem powiem mu, że podeślę mu na gg link do czegoś tam... np. do ciekawego artykułu o piłce nożnej. Ale podstępnie podeślę mu link do Twojej notki, a potem z miną aniołka powiem: "ojeeeej... źle mi się skopiowaaaałooo..." xD A on, zaciekawiony- przeczyta ;)

    Tak serio- mojemu lubemu akurat nie trzeba przypominać o tym dniu. Wygadał mi się nawet, że zmusił kolegów z pracy do przełożenia spotkania integracyjnego przy piwku, by móc ten dzień spędzić ze mną :) kochany jest *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój pewnie będzie jak co rok zaskoczony !!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ojj dobrze napisane. trzeba to wrzucic na jakis meski portal ;)


    ja jestem bardzo ciekawa co wymysli moja polowka.. ja w meskie swieto zrobilam mu ogromny puchar tiramisu i cala patere trufli ze sliwkami suszonymi ;) licze na wieksza inwencje niz kwiatek...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze napisane :) Mam nadzieję, że mój nie zapomni...

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podpisuję się pod tym :))

    OdpowiedzUsuń
  13. musze podsunąć mojemu mężowi, bo dla niego Dzień Kobiet to komunistyczne święto i dla zasady go nie obchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie napisane. Fajnie by było jak każdy mężczyzna posiadał by tą wiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie to zebrałaś bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powinnam to wydrukować mojemu Przyszłemu :)) Super pościk! Ciekawa jestem jak jutrzejszy dzień będzie u mnie przebiegał.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. to ja czekam na wieści jak minął Wasz dzień kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post, na szczęście mój facet nie jest z tych, którzy popełnili błędy jakie wymieniłaś w punkcie czego nie chcemy(no może poza "wybierz sobie coś kochanie a ja Ci to kupię", ale nigdy nie dostaję do ręki kasy) :D Ale myślę, że wielu facetom by się lektura Twojego posta przydała:/

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy blog :) będe zaglądać częściej :)
    obserwujemy ?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. hehe mój mi chyba coś robi własnoręcznie bo od paru dni się nad czymś męczy, ale nie chce zdradzić co to;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Agatko, mój jutro jedzie do Berlina - sam - miałam jechać z nim, ale córcia nam się przeziębiła...

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurcze szkoda straszna:( moja jaga tez przeziebiona, ale ja bede we wroclawiu niebawem i sie przeporwadzamy do wroclawia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Agatko, to super:) Fajnie było by się spotkać na pysznej kawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. to wspanialy pomysl i doskonale wyciagniete wskazowki pozdrawiam ,zycze dalszych sukcesow graza

    OdpowiedzUsuń
  25. poczułam się rozwalona tym postem :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...