6 marca 2012

Nowojorski Fashion Week - włosy!

Dzieliłam się z Wami najlepszymi makijażami z nowojorskiego tygodnia mody, a teraz przyszła pora na fryzury! Uwielbiam oglądać zdjęcia przedstawiające upięcia - sama niestety nie potrafię doprowadzić swoich włosów do tak pięknego wyglądu, ale obiecuję Wam, że będę próbować i dzielić się z Wami swoimi pomysłami!









W chwili obecnej z tych wszystkich fryzur potrafię wykonać dwie - koczek oraz koński ogon! Nie jest więc chyba aż tak źle z moimi umiejętnościami;)
Nowojorski Fashion Week - włosy!
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam różnego rodzaju koczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. heheh ja nawet kucyka robię brzydkiego ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. trafili w mój gust idealnie

    OdpowiedzUsuń
  4. super fryzury:) wszystko w moim stylu, lubię koki i kucyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem "pani dwie lewe ręce" jesli chodzi o upięcia .Włosy mam długie , mogłabym upinać ,ale co z tego jak nie umie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie fryzury :) chociaż ja bym pewnie nie dała rady niczego wyczarować .. ech.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. noszę się z zamiarem obcięcia włosów, ale chyba jednak jeszcze poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają! Gdybym tylko umiała je sama zrobić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tych włosów to jednak trzeba trochę mieć, ja mam tak rzadkie, że u mnie warkocz to śmieszny centymetrowy paseczek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No dobra, może dwucentymetrowy. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się kucyk z owiniętym pasemkiem. Niby nic nowego, a jednak wciąż modne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi sie ostatni kucyk! lubie takie "chowanie gumki" :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Najpiękniejszy jest pierwszy koczek :pp xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe xd co ja gadam ;/ ;/ kucyk :* tak to jest jak myśli się o czymś innym ;/ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatni kucyk jest super, chyba tak się jutro uczeszę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Póki co z moimi włosami nie mogę się w nic uczesać, bo są za krótkie :)) Dałam się namówić swego czasu na boba i nie mam cierpliwości, by zapuścić włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się ostatnia fryzura.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...