12 marca 2012

Lakierowa wiosna!


Przejrzałam swoje lakierowe zapasy i wybrałam kilka wiosennych propozycji - u mnie będzie dużo zieleni, żółć, kilka różowych i koralowe, nie odstawię na bok brokatu - bo jakże bym mogła bez niego żyć?:)


Od lewej: Essie, Grenadine; Margaret Ator 119; Margaret Astor 355; ELF Nude; Classics 118; OPI Jade is the new black; p2 Summer to go (790); Hean 495; Hean 497.


Od lewej: Essence, Circus Confetti; Essence Make it Golden, MNY 142 A.

Który z odcieni Wam przypadł do gustu i jakie są Wasze ulubione wiosenne odcienie? Mi brakuje w tej kolekcji trochę niebieskiego!

Lakierowa wiosna!
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Hm... Ja wiosną nakładam właściwie wszystkie kolorki- byle były jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się róż z Essie i zieloności z Hean.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brokaty i korale to zdecydowanie mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna ta wiosna u Ciebie :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie zrobić przegląd mojej armii i wyselekcjonować osobniki wiosenne :)

    Ten Essie jest śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wiosna zapowiada sie przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. OPI Jade is the new black jest kapitalny:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam circus confetti - właśnie pomalowałam sobie nim paznokcie, dałam go na czarny lakier - bardzo mi się ten efekt podoba. Ciekawa też jestem tego odcienia OPI:) Przy okazji wiosny i paznokci - razem z siostrą, z którą prowadzę bloga zorganizowałyśmy konkurs na wiosenny mani - jest jeszcze 8 dni na zgłoszenia:) Pozdrawiam,już prawie wiosennie:)! Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorowe,radosne ,jak wiosenne kwiatki na rabatce, patrzac wybudzam sie z zimowego snu graza

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje ulubione teraz to będą pastele :)
    Bardzo przypadły mi do gustu wszytskie róże w twojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wszelkie pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja dziś mam pazury w kolorze żółtych kurczaczków ;D niech żyje wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cute!
    Amazing blog dear! Following on GFC and Facebook! Follow back? <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chyba najczęściej będę sięgać po miętowy i cytrynowy. Wiosną i latem zawsze wracam do tych odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm ten zielony mnie zachwycil!

    OdpowiedzUsuń
  16. Róże i pomarańcze to mój hit na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...