12 marca 2012

Jesień 2012 - najbardziej kreatywne inspiracje.

Dzisiaj chciałam pokazać Wam kilka najbardziej kreatywnych looków z jesiennych (2012) wybiegów. Oczywiście nie są to propozycje codziennych makijaży, ale myślę, że kilka inspiracji można zaczerpnąć ze zdjęć:).

Meadham Kirchhoff, Louise Gray, Aganovich

Junya Watanabe, Yohji Yamamoto, Comme des Garcons

Jeremy Scott, Ashish, Miguel Adrover

Mary Katrantzou, Mugler, Altuzarra, Anna Sui

Corrie Nielsen, Miu Miu, Chanel

Jean-Charles de Castelbajac, Manish Arora, Prada

photo: fashionista
Jesień 2012 - najbardziej kreatywne inspiracje.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. Ja nie wiem za co niby wizażyści/ projektanci dostają tyle pieniędzy. Przecież to okropna tandeta i brzydactwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. większość z nich idealna na wyjście z domu:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cosmetics Freak , polecam ten pierwsze od lewej w pierwszej kolumnie zdjec:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, ale jedynie dwa słowa mam na to: o kur*a :D normalnie nic innego nie bylam w stanie wydusić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiedzialam, ze Wam sie spodobaja!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myslę, ze nasza Dig znajdzie tu kilka inspiracji do metamorfoz :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie szukałąm inspiracji na look na niedzielny spacer:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ej no, nie mówcie, że Wam się nie podoba :P toć to czysta insiracja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojojoj... niektórych z nich to ja się poważnie wystraszyłam xD myślę, że to mogą być dobre inspiracje na halloween :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Te brokatowe brwi to coś dla mnie! Jutro tak się pomaluję do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cheneelle, koniecznie pokaz zdjecia;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. a te biedne modelki nawet płakać nie mogą bo im się makijaż rozmaże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam, że tylko ja nie znajduję w tych makijażach inspiracji ;-) Ale generalnie jakby tu coś odjąć, a tam dodać to czemu nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. coś jest w tych kolorowych włosach, w najnowszych odcinkach Americas Next Top Model Tyra zafundowała dziewczynom fryzury w podobnym stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. matko, ja to szara mysz jestem przy tych babkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...