13 marca 2012

Essence - marcowe nowości są moje!


Ale mam łakoci do pokazania - marcowe nowości Essence zostały przeze mnie zagarnięte!

To, co lubię najbardziej czyli lakiery, zdjęcia możecie powiększyć klikając na nie:

Od lewej na pierwszym zdjęciu: Glamorous life, C'est la vie!, Toffee to go, Cafe Ole, Iced strawberry cream, podwójny Shopping trip into Soho/part all night long.

Tusze do rzęs, każdy o pojemności 12 ml i terminie użytkowania sześciu miesięcy (chyba, że kupicie w gdańskiej Naturze - może być wówczas krócej ;) - taki czarny humor)


Róż do policzków w musie, odcień Frozen Strawberry:


Podwójny eyeliner, który wzbudza moje największe zainteresowanie oraz rozświetlacz w pędzelku:


I na koniec bazy pod makijaż: zwykła oraz rozświetlająca - mają pompkowe zakończenia! Każda o pojemności 20 ml.


Co pokazać Wam w pierwszej kolejności? Może jesteście szczególnie zainteresowane którymś z produktów?
Essence - marcowe nowości są moje!
Czytaj dalej...

66 komentarzy:

  1. Ja bym chciała poczytać o podwójnym eyelinerze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych baz u siebie nie widziałam a przydałaby mi się jakaś. Zazdroszczę łupów. Ja kurczowo trzymam się swojej listy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podwójny eyeliner jest kuszący. A i ta baza pod podkład też mnie intryguje. Kolorki do paznokci wspaniałe, ale chyba obecnie mam tyle, że wstrzymam się z zakupem. Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście, że róż strołberi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie strasznie ciekawi ten eyeliner:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podwójny eyeliner poproszę na pierwszy ogień :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zaciekawiona tymi bazami i o tym najchętniej poczytałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bazy! No i róż oczywiście! Wszyscy mówią, że jest słaby, mam nadzieję że jest jednak inaczej. :D
    Ja na razie kupiłam tylko pędzelek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również o podwójnym linerze bym chciała poczytać ;) I zobaczyć ten róż w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. interesują mnie tusze do rzęs :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja najbardziej jestem ciekawa baz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są cudowne! Ale wspaniałości :) Mnie najbardziej ciekawi podwójny liner, rozświetlacz i róż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! :D
    Ja bym chciała w kolejności: podwojny eyeliner, rozświetlacz, róż w musie, bazy i lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chciałabym zdjęcia wszytskich lakierów na paznokciach i recenzje bazy zwykłej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery;) szczególnie toffe to go :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przetestuj koniecznie bazy i daj znać jak się sprawują :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje cudowności :) Najbardziej interesują mnie: tusze i róż :)))

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  18. lol, ale żarciki się Ciebie trzymają! a niektórzy mieszkają w gdańsku i co mają zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawią mnie bazy i rozświetlacz :)

    ale reszta też intryguje ;)
    ciekawa jestem jakie kolory mają lakiery na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym poczytać o podwójnym eyelinerze oraz o bazach bo mam na nie chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie napisałam u siebie na blogu o planach na dzień, a teraz chyba je zmienię i wybiore się do Natury :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jak widać po komentarzach musisz pokazać WSZYTSKO! (wykrzykuję to unosząc do góry piąstkę ;) )

    OdpowiedzUsuń
  23. ja jestem ciekawa baz i eyelinera:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nie powinnam tu wchodzić... oj nie

    OdpowiedzUsuń
  25. super zakupy :D
    najbardziej ciekawa jestem baz :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. lakier C'est la vie jest już mój <3 !

    OdpowiedzUsuń
  27. zabieram sie do testowania....wszystkiego:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozświetlacz w pędzelku i podwójny eyeliner ;D Ale fajny jest też róż :D

    OdpowiedzUsuń
  29. róż w musie i rozświetlającą bazę!!!;D

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawią mnie te bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale kolorowy zbiorek :) napisz coś o tej rozświetlającej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chciałabym zobaczyć maskary BIG :) Chciałabym kupić, a nie wiem, jak z nimi na oku.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawi mnie eyeliner i roz. Lakiery maja shimmer? ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. no nieźle się obkupiłaś, u mnie baz nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. a ja sie ecam nowym lookiem Catrice:))Bardzo mi sie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię kosmetyki Essence, zwłaszcza lakiery. Czekam na recenzje tego eyelinera, bo wygląda obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie masz tego za dużo ?? :D może podzielisz się ze mną?? :D

    Chętnie zobaczę jak prezentują się lakiery na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I po to ja to oglądam:D Tylko mnie kusicie na wszystkie strony:D

    OdpowiedzUsuń
  39. wow ile cudeniek :) jestem ciekawa lakierów i baz pod cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ok, dobra:) Droga inspirująca Agatko, znowu pokazałaś coś ciekawego - w sobotę jadę do Magnolii po lakiery essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Najbardziej interesuje mnie ta baza rozświetlająca :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja bym chętnie poczytała o bazach, w szczególności jaka jest różnica w efekcie między nimi.;]

    OdpowiedzUsuń
  43. chce zobaczyc lakiery nude, i roz! :)


    o i jak sie sprawuja tusze bo na razie essence w tej kwestii baaardzo mnie zawiodlo

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten podwójny eyeliner mnie ciekawi :) Kiedyś miałam super od nich, ścięty jak zakreślacz i był super :) Potem zmienili albo mój był limitowanką na ten zwykły w pisaku, a tego jestem ciekawa. I jeszcze lakierem iced strawberry cream, bo się mu przyglądałam, a ostatecznie wzięłam starszy modern romance. I jeszcze tuszem podkręcającym :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Mnie najbardziej ciekawi zwykła baza i róż!

    OdpowiedzUsuń
  46. Daj znać jak spisuje sie eyeliner i baza pod makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Poszalałaś na zakupach - jestem ciekawa wszystkiego w sumie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudoooowne! Ja jeszcze niestety nie natknęłam się na nowości... Najbardziej chyba spodobały mi się lakiery nude :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne zakupy, podziel się opinią na temat baz do twarzy, szczególnie tej rozświetlającej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. o matko!!!
    co za kolekszyn :) ja chcę koniecznie eyeliner!

    OdpowiedzUsuń
  51. Zazdroszczę! U mnie jeszcze zero nowości...
    Czarny humor bardzo mi się spodobał ;))

    OdpowiedzUsuń
  52. czarny humor - świetny ;))
    U mnie już się pojawiły, ale nic mnie nie zachwiciło.No prócz jednej serii. A mianowice lakierów z serii Nude Glam.
    Mam kolorek 05 Toffee to go i go kocham.
    Mam też ochotę na mascarę tą pogrubiającą i podkręcającą ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja jestem ciekawa baz pod makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo mnie ciekawi róż, dałoby go radę nakładać palcami czy lepiej nie, jaki efekt daje i jak się trzyma :)

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  55. Też kupiłam eyeliner
    Nie wiem czy trafił mi się felerny egzemplarz, czy zwyczajnie jest on kiepski, ale niestety nie przypadł mi do gustu..

    Jestem natomiast mega ciekawa rozswietlacza w pedzelku ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...