1 marca 2012

Essence, Fruity - wiosenna kolekcja.

Kolejna zapowiedź wiosennej kolekcji od marki Essence, tym razem bajecznie owocowa Fruity, która w Niemczech ma pojawić się w kwietniu - mam nadzieję, że przed powrotem do Polski zdążę przyczaić się na lakiery.


Ponadto w kolekcji znajdzie się jeszcze róż do policzków, balsamy do ust, pachnący top coat i owocowy krem do paznokci. Co wpadło Wam w oko? Ja czekam na lakiery - wyglądają jak owocowe koktajle oraz morelowy cień do powiek - tutaj mam nadzieję, że wypadnie troszkę lepiej niż cienie w kremie z Ballerina Backstage (brrrr!).
Essence, Fruity - wiosenna kolekcja.
Czytaj dalej...

30 komentarzy:

  1. Jakie ładne kolorki, chyba się wybiorę do Natury:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi z lakierów podoba się tylko drugi z lewej pomarańcz. Reszta wygląda nijako i nie pasują mi te duże drobinki brokatu albo folii...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki. Przygarnęłabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne kolory,pewnie sie skusze na jakis lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prze-przeurocza :) lakiery wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te trzy ostatnie lakiery- bajeczne :D a sorbet wybrałabym chyba ten drugi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie zainteresowal roz do policzkow i lakiery, cudowne pastelowe kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery, te jakby z pesteczkami trzy od prawej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda smakowicie chyba wiosną trzeba będzie przejechać się do Goerlitz, bo mam blisko :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery fantastyczne! Mam nadzieję, że pojawią się w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego Essence cały czas cos nowego się pojawia :) Dziękuje ale ja uważam , że są mega cienkie i je maluje :P Pozdrawia, i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Filmik mnie rozwalił, jakie mission impossible;D Śliczne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moje kolory i to zupelnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne wiosenne kolory. Ja skusiłabym się na któryś z różów bo mam bzika na ich punkcie ;) no i oczywiście na jakiś pastelowy lakier.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory śliczne, takie delikatne i dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne kolory, każdy bym chciała mieć

    OdpowiedzUsuń
  17. podobaja mi si ekolory bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne kolorki, ciekawe kiedy w Polsce będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakiery!!! jakie sliczne pastelowe kolory- idealne na wiosneee :)

    OdpowiedzUsuń
  20. AAAA! Ale kolorki :) Chcę lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się całokształt podoba. już się jaram :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. opakowania bardzo mi się spodobały. kolory też niezłe

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi sie ten najjasniejszy cien i najjasniejszy lakier :)

    i jeszcze roz w kremie ( sorbecie? ).


    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi prawie wszystko, mam nadzieję że będą w PL jak nie to poszukam ich na pewno. Podoba mi się róż i cienie, oraz pomadki

    OdpowiedzUsuń
  26. Hey, this is MY Video! You didnt even ask for using it?!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hey Jenny, Sorry for not asking - just wanted to promote it and your channel by sharing your video. As you didn't disable embedding it on other websites I thought you'd be ok with that.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze piękne te lakiery... tylko ciekawe kiedy uda mi się je upolować ;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...